Over die prijsverhoging, gewoon filteren! Er zijn nog genoeg dames die gewoon 50 € vragen! Al die anderen die nu proberen de prijs omhoog te gooien zijn straks allemaal uitgewerkt! Als je een slimme hoer bent, dan schakel je de concurrentie uit door je gewoon aan het standaard tarief te houden! Je trekt op die manier alle serieuze vaste klanten naar je toe! Klanten zien dat die dames vaak bezet zijn en snappen dat die de moeite waard zijn om op te wachten! Dames die weinig bezet zijn en de hele dag met hun telefoon bezig zijn, zijn het geld niet waard! Die loop ik in ieder geval straal voorbij! Ook al zijn het prachtige dames! En trouwens de mooiste dames daar krijg je vaak helemaal niks! Dat is in ieder geval mijn ervaring! Mijn beste advies, ga naar dames die vaak of altijd bezet zijn! Dat zijn degene waar je het meeste krijgt voor een normaal tarief! Effe serieus, het zijn euro's en geen guldens meer! En om dan €100 euro neer te leggen voor een standaard bezoekje? Nee, dan is voor mij het geile er vanaf! En al die Top Notch hoeren zijn straks allemaal uitgekauwde kauwgompjes!