Datwiljewelweten
Newbie
- 11
- 03/05/23
- 11
Dat gaat jullie niks aan er is een geschil en verder graag stoppen met speculeren op termijn zal de passage la vie en rose hopelijk weer opengaanWat is de rede dat la vie en rose moet sluiten ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat gaat jullie niks aan er is een geschil en verder graag stoppen met speculeren op termijn zal de passage la vie en rose hopelijk weer opengaanWat is de rede dat la vie en rose moet sluiten ?
goed voorstelgraag stoppen met speculeren
Je hoeft niet zo raar te doenDat gaat jullie niks aan er is een geschil en verder graag stoppen met speculeren op termijn zal de passage la vie en rose hopelijk weer opengaan
Klopt dat wel? De URL leidt hier slechts naar alle advertenties voor hilversum...Hier haar advertentie, die momenteel offline is
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Hilversum
Grootste aanbod van geile vrouwen in Hilversum die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Van de week stond ze in Amsterdam (Molensteeg)Hallo heren is kelly bb nog gezien ?
Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet, toen ik hem opende stond erbij dat hij offline was, maar dat zie ik nu ook niet.Klopt dat wel? De URL leidt hier slechts naar alle advertenties voor hilversum...
Misschien staan ze ook in de Boomsteeg?!La Vie en Rose vraag:
Hi guys, weten jullie toevallig of Mila, Vanessa en Roxanne nog actief achter een raam staan sinds de sluiting van La Vie en Rose? En zo ja, waar? Wil ze graag opzoeken!
Alvast bedankt!
hebben ze geen telefoon nr van hun eigen klanten?La Vie en Rose vraag:
Hi guys, weten jullie toevallig of Mila, Vanessa en Roxanne nog actief achter een raam staan sinds de sluiting van La Vie en Rose? En zo ja, waar? Wil ze graag opzoeken!
Alvast bedankt!
Ben helaas geen vaste klant die toegang heeft tot direct/indirect text-contact met de dames. Vond het op z'n tijd wel reuze fijn om binnenin La Vie en Rose te ''browsen'' en een dame te kiezen. Voelde toch wat intiemer dan buiten op straat. De keuze ging meestal naar Mila, Vanessa of Roxanne.hebben ze geen telefoon nr van hun eigen klanten?
Was niet raar bedoeld maar de dames hebben weinig aan het gespeculeer excuusJe hoeft niet zo raar te doen
Bedankt voor het delen!Melissa Vanessa en Mila staan in de passage van de boomsteeg. Met wat andere dames van wie ik de namen niet weet maar zag ze voorheen ook bij de la vie passage
heb haar al een tijd niet meer gezien.Collegawandelaars, is Lis op de RDK de laatste tijd nog gespot?
De meeste toch wel 50 euro p+navond wandelaren , hoeveel vragen de dames op de RDK in de avond voor P+ N
de meeste laat ik het zo stellen