Voormalig lid 26828
Newbie
Heren, aan welke van deze twee hoeren geef jij de voorkeur Iryna, Amsterdam, Spuistraat 24d of Katja, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 19?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat is de voorkeur van Spuiten1970 zelf? Ik zie alleen maar juichverhalen van hem over Katja. Dan zijn we ook wel heel benieuwd naar soortgelijke geile verhalen over Iryna... dus bij deze een aansporing daarvoor...Heren, aan welke van deze twee hoeren geef jij de voorkeur Iryna, Amsterdam, Spuistraat 24d of Katja, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 19?
Volgens mij tot 12.00 uur, daarna weer betalenKun je in Amsterdam op zondagochtend nog gratis parkeren aan of vlakbij de Ruysdaelkade of zijn die tijden voorbij?
Bedankt!
Is hier nog wat bekend over wie dit is?Weet iemand wanneer deze dame werkt?
Blonde dame met super grote borsten waarschijnlijk sillicone
op de Oudezijds Achterburgwal 32 Laaste rechter raam vlak bij de brug.
Zag haar maandag in de nacht rond een uur of 1
helaas ben ik niet gegaan wou der graag bezoeken maar had haast dus was daar die dag ook niet om te wandelen.i
Dat is helaas geen kamer of straat nr , Salma Hayek is ook goed hoorSofia Vergara zie ik elke zaterdag bij America Got Talent.
Ziet er heerlijk uit.
Jammer genoeg zaterdag de laatste aflevering.
Voor de een is ze een heel geil "smerig" sletje en voor de ander is ze een prinses, je weet nooit welke Katja je krijgt.vanmiddag naar de oude nieuwstraat geweest voor katja. ik zag even haar gordijn open maar ze was steeds aan het bellen.weet niet of ik naar binnen zou stappen. haar kamer is ook niet echt discreet. cafe daar schuin tegenover waar mensen allemaal stonden. en ze is niet echt mijn type. wel lekker slank figuurtje. mischien toch is een keer proberen als ze niet aan het bellen is en het wat rustiger is. als ik die verhalen lees is het een geile hoer. hou wel van smerigheid
Voor de een is ze een heel geil "smerig" sletje en voor de ander is ze een prinses, je weet nooit welke Katja je krijgt.
Ik heb er wel eens een praatje met een dvp over gemaakt over het risico van nepgeld en zij zei dat het zelden gebeurd was dat iemand dat geprobeerd had. Volgens haar had ze het ook gemerkt en die man weggestuurd. Wat ik ook van haar gehoord heb is dat ze ook andere valuta accepteert Zweedse en Noorse kronen en US-dollars en dan lijkt het me nog moeilijker om te zien of het wel echt is. Dus het risico zal waarschijnlijk wel meevallen voor ze.Beetje offtopic dit, maar hoe wordt er op de wallen op nepgeld gecontroleerd? Het lijkt me dat je onder die neonlampen het nepgeld kunt zien, maar tegenwoordig heb je nepgeld dat daar bestendigd voor is. Is het dan niet simpel om als dvp genept te worden?
Nee, Die dames zitten allemaal in de boomsteegWeet iemand of de kamer (12 volgens mij) in de bethlehemsteeg nog open zijn?