Voormalig lid 5131
Stamgast
@knightrider Ik heb die dames bij OZA 38 ook wel een paar keer gezien, maar ik kan er alleen 1 goed herinneren (qua gezicht). Het zijn zeker knappe dames, maar ik kan herinneren dat zij vertelde dat zij alleen massages doet, maar ik denk dat zij denkt "het is een donkere jongen en hij is groot geschapen" dus misschien wou zij geen seks. Maar ik heb het idee dat je gewoon opgelicht wordt en dat ze geen goede service geven en je betaald veelste veel (en dat geldt voor de meeste dames bij de wallen). Ik zou niet zomaar naar binnen gaan als ik jou was en ook niet om te proberen.
Er zijn toeristen die daar komen en voor hun is € 100,00 voor alleen pijpen of neuken niets, 150/200 voor p+n is ook niets voor die mensen, ze hebben bakken met geld. Dus van dat soort klanten moeten die dames het hebben denk ik.
Er zijn toeristen die daar komen en voor hun is € 100,00 voor alleen pijpen of neuken niets, 150/200 voor p+n is ook niets voor die mensen, ze hebben bakken met geld. Dus van dat soort klanten moeten die dames het hebben denk ik.