Dat ga ik ook niet doen, 100 euro voor 1 kwartiertje en dan maar hopen dat je niet belazerd wordt. Hoe mooi die meiden daar ook zijn, ik heb helemaal niks meer met de Wallen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn er genoeg die het wel doen helaas. Die verpesten het eigenlijk helemaal.Dat ga ik ook niet doen, 100 euro voor 1 kwartiertje en dan maar hopen dat je niet belazerd wordt. Hoe mooi die meiden daar ook zijn, ik heb helemaal niks meer met de Wallen.
Ok, dankje. Dan heb ik gewoon wat pech gehad, denk ik. Misschien binnenkort een poging wagen...@Zwarte Panter, ja Monica is er nog steeds.
Die blonde Claudia al een hele tijd niet gezien, weet iemand daar meer over, of ze nog werkt en zo ja waar en wanneer?Op dat stukje kade zijn al jaren 3 ramen, oudere latina's. Blonde Claudia is prima dame.
je hebt ramen in het singelgebied (centrum) en de ruylsdaelkade (oud zuid) parkeren Amsterdam duur tip parkeer op station Amsterdam Sloterdijk niet door rijden naar slagboom gewoon als je op terrein komt auto parkeren dat is in het weekend gratis dan met trein naar centrum en raak zien te scoren Singelgebied latina,s dames wallen toeristisch sta je vaak met 10 minuten weer buiten.Hallo mede wandelaars ik en een maat willen vanavond naar Amsterdam het redlight district/ de wallen/mogelijk andere ramen in de stad?, het is onze eerste keer dat we het in Amsterdam gaan bezoeken met een doel, lees helaas slechte verhalen erover? Heeft iemand goeie tips, alles is welkom we komen uit Gelderland dus is wel een stukje rijden voor ons, en willen niet van een koude kermis thuis komen, en hadden wel zoiets van als het niks is kunnen we nog langs den haag eventueel, maar alle tips zijn welkom, goeie parkeer plek ook enzo een prive bericht is ook welkom
Ben al een tijdje niet op de wallen geweest, maar persoonlijk, zou ik niet meer voor Amsterdam kiezen, te veel een toeristen ding geworden met slechte service en dito prijzen.Hallo mede wandelaars ik en een maat willen vanavond naar Amsterdam het redlight district/ de wallen/mogelijk andere ramen in de stad?, het is onze eerste keer dat we het in Amsterdam gaan bezoeken met een doel, lees helaas slechte verhalen erover? Heeft iemand goeie tips, alles is welkom we komen uit Gelderland dus is wel een stukje rijden voor ons, en willen niet van een koude kermis thuis komen, en hadden wel zoiets van als het niks is kunnen we nog langs den haag eventueel, maar alle tips zijn welkom, goeie parkeer plek ook enzo een prive bericht is ook welkom
Ze staat er nog steeds, zelfde kamer.Die blonde Claudia al een hele tijd niet gezien, weet iemand daar meer over, of ze nog werkt en zo ja waar en wanneer?
Vandaag was daar een oude bekende. Ongeveer 5 jaar geleden dat ze daar was. Lola met naambordje. Op 131R. Niets veranderd. Lang. Slank. Zwart lang haar. Flinke C. Nog steeds een lekker wijfie. Veel wandelaars zullen haar nog kennen. Blij dat ze terug is.Iemand bekend de de lange slanke donker harige, ietwat oosters aandoende, op zaterdag middag staand op Ruysdealkade 131 meest rechtse raam? Draagt zwarte monokinini
ja ik had haar pas(zaterdag 3dec.) nog gezien in de molensteeg. alleen bij haar weet je nooit echt wanneer ze werkt. kwestie van geluk denk ik?Is Big Brother Kelly nog actief? En op welke dagen/plek? Haar zou ik graag nog eens treffen
I feel bad for you, I know what it is to be turned down at the window for several times. I have that experience in the streets at Den Haag/The Hague. And the most time that I've been turned down without a reason was at the red light districts in Antwerpen, that shit was crazy and I was shocked that it was so much because it was my first time over there. But not in Amsterdam, I'm from Amsterdam but the most girls over there don't turned me down, maybe 3 or 4 girls that I've been there they turned me down.Maybe an odd comment out of nowhere. I have a dark skin. More often than not, I have approached several windows only to be turned down without reason. Before I even get a chance to say hi. I can't help but feel it's because of the way I look. I'm curious what has your experience been?