je maakt het je zelf wel moeilijk
@knightrider
stap gewoon naar binnen, denkt niet te veel na, dat doen die dames ook niet. desnoods stap je bij degene naar binnen waar je het eerste oogcontact mee hebt.
Ik maak het me zelf bijna nooit te moeilijk, dit is een uitzondering.
Blijkbaar vind ik combi's van dames juist moeilijk om te benaderen.
Ik ga eerder voor eenlingen.
Als een van deze drie los gestaan had, was ik er al op af gestapt.
Volgens mij staan ze juist samen omdat ze dan de aandacht van veel mannen trekken maar voor mij werkt het verwarrend.
Zou nog makkelijker zijn als eentje echt mijn type was en twee niet, maar ik vind ze echt alledrie even aantrekkelijk, dat bemoeilijkt toch echt de keuze.
En ze maken ook nog eens alledrie ietwat afstandelijk oogcontact.
En ik vermoed dat het upsellers zijn. Ze staan heel prominent aan de gracht, ben ook benieuwd of ze exact hetzelfde soort service bieden, al dan niet goed, daarom dacht ik: Wie weet meer omdat ie wel eens bij een of meer van de drie dames geweest is.
Ze hebben zeker wel klandizie, maar ook weer niet overmatig veel, terwijl het voor mij een beetje is alsof je 3 knappe r&b zangeressen naast elkaar in 1 groot raam zet.
Wil het weten, zonder wellicht 3x 150 af te moeten tikken en dan 450 euro lichter voorgoed met een raar opgelicht gevoel er langs te moeten lopen.
Het is ook zo centraal dat je daar niet kunt wandelen zonder er langs te komen.
En als de eerste echt heel erg matig is of je oplicht hoeft dat nog geen garantie te zijn dat dat voor de overige twee ook geldt.
Vind het ook heel raar dat nog niemand hier iets over het drietal geschreven heeft.
wie weet meer?