@asianlover7
Lees de recensie!
Lees de recensie!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie kreeg ik niet….erger….zie recensie.kreeg je de klassieke blowjob/sex actie voor 100 eurie ??
Ze zijn juist boos omdat ze nauwelijks geen aandacht krijgenNet een rondje gewandeld.
De 3 dames die ik wel eens bezoek waren er alledrie niet.
Goed om me heen gekeken, maar er was echt niet 1 dame die ik zelfs ook maar in overweging zou nemen.
Nagenoeg geen grote natuurlijke boezems of knappe petite dames.
Echt een soort b-garnituur van boos of ongeïnteresseerd kijkende zesjes.
@indomen ja, die bedoel ik.@NielsonBend bedoel je die van de rusydelkade ?
@Fantje pffff lastig maar denk max een jaar of 30-35 en misschien zit ik dan nog wel te hoog. Lange slanke benen en toen ze even opstond kon ik wel zien dat ze er verder ook mooi gebouwd was en redelijk lang, 1.80-85. Leuk koppie met lang/halflang blond haar.Welke leeftijd ya-ba-doo ?
Ik zie haar ook wel eens, is iemand wel eens naar binnen geweest?ken je marissa, die werkt dagdienst, en ook weleens in avond gezien.
gescheurde jeans heeft ze aan en krullen. zij is wel topper
spreekt nederlasnds trouwens
dus ik verveelde mij vandaag en ging even in de avond op de wallen wandelen.
veel mooie dames gezien, en aangesproken aan de deur. iedereen vraagt zowat 200 voor p+n
100 eu voor pijpen alleen
bij 1 dame had zelfs de deur dichtgegooid toen ze door had dat ik local was.
die ging ik letterlijk uitlachen.
sommige kunnen echt heel arrogant zijn.
2 dames na ter bevestiging expliciet P+N voor 100 euro gehoord.
echter ik vertrouw het niet helemaal of dit een lokkertje is.
al met al leuke wandel avondje , maar echt ook alleen maar gewandeld en gekeken
1 dame die zeker niet met me wou neuken, vroeg zelfs 400 toen ik vertelde local te zijn. dus grapte ik youre serious hahahah
Op de Wallen geldt de regel: 'hoe mooier, hoe duurder'ik moet wel zeggen er staan wel veel mooie dames op de wallen in de avond. maar mij zie je geen wip doen daar.