BulletBill
Stamgast
Laatste keer was ik klaar met deze toeristentrap. Aan de deur bij een dame pijpen + seks voor 50 euro afgesproken, eenmaal na de pijpbeurt was neuken 50 euro extra. Ik vroeg naar onze afspraak aan de deur en ze zei dat ze handseks bedoelde...
Zelfs als ultra ervaren wandelaar gebeurt dit af en toe, omdat het gewoon hele brutale oplichting is.
Vorige week toevallig precies hetzelfde meegemaakt bij de la vie. Zogenaamde Italiaanse milf 'Elektra' waar ik duidelijk heb gevraagd wat je voor 50,- krijgt. "Blowjob and sex". Ik nogmaals voor het overhandigen van het geld vragen of ik blowjob and fucking krijg? En dat wordt bevestigd.
Handen worden volledig ontsmet met een ruitenwis spray en bij het liggen gaat het bekende papiertje rondom je lul. Dan weet je al hoe laat het is, zeker als ze wat langer pijpt. Dan aangeven dat ik wil neuken en het verwacht verhaal begint "No, 50 is for blowjob hand sex, not blowjob and sex". Ondanks dat ik zelf met al mijn vragen vooraf het heb bevestigd, valt ze terug op dat onzin verhaal alsof ik achterlijk ben.
Voorzichtig bedachte scam, waar ik alleen maar met walging naar kan kijken. Maar wat kan je doen? Dat is het probleem met dit vak, je hebt geen enkele manier om je recht te halen. Maar als ik haar ooit lastig gevallen zou zien worden, zou ik mijn oogjes prima dichtknijpen en verder lopen.