Vandaag eens bij Ambra binnen gesprongen , na de lovende commentaren hier te hebben gelezen, ik vroeg haar of GFE ook mogelijk was, doet naar verluid zelf meer kinky de laatste tijd, (haar voorkeur ook) ze gaf wel aan dat ze enkel een half uur date nog doet (100 euro), waarmee ik akkoord ging, ik vroeg PZC mits 50 extra dit was ook geen probleem
Pijpt wel lekker, met wat instructies van mij, (diep & traag, met wat likken) maar geen sloppy & ook niet echt deeptroath (jammer)
Vroeg dan naar 69, waarbij ze haar kutje aanbood, wat een zicht met die spiegel aan het plafond, & die volle kont op mijn gezicht
Heel mooi & lekker kutje wel ik snap de reacties van de andere wandelaars
Maar.......
Zoals ze zelf zegt een strak kutje heeft ze, waarbij ze aangeeft niet te hard stoten bij doggy, ik ben nochtans niet zo groot geschapen vind ik zelf , dat stoorde me een beetje , heb me dan ook laten aftrekken om tot een hoogtepunt te komen.
Voor mij niet echt herhalingsgevaar, ze is professioneel & goed in wat ze doen, maar voor mij iets te pro, ik denk dat ik er gewoon niet echt een klik mee had, geen afbreuk van de diensten van de dame , heel vriendelijk & meegaand
Ik ben gewoon harder to please merk ik de laatste tijd