Algemeen Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze st
Hebben ze zich bij jou met naam voorgesteld?
Ik kwam binnen, liep de hoek om en de line up stond al klaar !
Naar lorena en Sara gevraagd. Alleen Sarah was er en ook op uiterlijk haar gekozen.
Rest van de namen ken ik niet!
Ze stellen zich zelf niet voor, maar je kan er simpelweg naar vragen ... Bij mij hebben ze nog niet gebeten, behalve tijdens de actie zelf wanneer ze in mijn tepels of ballen bijten, maar dat is dan op mijn eigen vraag ;);).
Bovendien ken ik sommige dames al bij naam omdat ik er soms nog kom :):). Naar Lorena moet je dus niet meer vragen wat ze is naar Spanje.

Er is een nieuwe dame bijgekomen, en wat voor een ... Ik val voor grote borsten dat dat is zeker wat Gina te bieden heeft. Zeker een E en ik denk zelfs meer. Je kan er ook fijn mee spelen. Ook de rest laat ze vlot toe, zoals tongen (wat ik ook enorm graag doe). Ze is wel iets molliger dan bijvoorbeeld de slanke Claudia, maar ook dat vind ik net fijn: een goede pak heeft ook zijn voordelen.

Als je even de review van Dillinger leest, lees je dat onder andere Claudia slank is. Er zijn er nog die vrij slank zijn, sommige iets molliger. Het is te zien wat je slank noemt, is normaal gebouwd of echt zeer slank? Het zijn allemaal Zuid-Amerikaanse dames en die zijn iets minder slank slank, maar er zijn er zeker bij die je wel zal mogen. Eigenlijk loop je weinig risco als je eens langs gaat. Als de line-up je niet aanstaat, kan je steeds weggaan ... maar ik betwijfel ten zeerste of je dat zou doen als je de line-up ziet. Lees daarvoor de diverse reviews van de collega- wandelaars er eens op na.
Alvast veel plezier.

Terug
Bovenaan Onderaan