Het kon niet uitblijven. Mijn 2e ontmoeting met Ambra Divine. Ze is zó een verfrissende persoonlijkheid, zo spontaan authentiek een verademing ten opzichte van al die dames in Antwerpen met exorbitante fake-borsten en dito gedrag!
Maar bovenal heeft ze een uitzonderlijk knap gezicht (zelfs zonder zware make-up) een zeer fraai lichaam met een paar heerlijke dijen/billen [slik!] en een attitude van: ik ga jou eens goed aanpakken. "I fall head over heels for that'
Deze keer wilde ik wat steviger SM dan de 1e keer. (Toen koos ik nog heel schijterig safe voor soft SM.) Vooraf hadden we getext wat te doen maar daarop geen antwoord gegeven, probeerde haar uit te dagen. Begin van de sessie vroeg ze nogmaals ter controle of ik ideeën en/of voorkeuren had.. Overmoedig zei ik nogmaals: "Nee, ik geef je de vrije hand" Nou dat heb ik geweten!
Na de gebruikelijke opwarming/ teasing werd op mijn lul / ballen elektroden pads geplaatst en langzaam werd het niveau van toedienen van de stroom opgeschroefd. Snel kreeg ik het vrij zwaar en Ambra kon er vreselijk om lachen. Ze vond me maar een watje. Mocht wat poppers snuiven en er werd weer gedraaid aan de knoppen en werd getrakteerd op nog meer stroom… Opnieuw liep ik te kronkelen van de pijn… Dat proces herhaalde zich een aantal keren en tot slot werd ik gesommeerd in 'doggy position' plaats te nemen op het bed.
Mijn billen werden niet zachtzinnig met spanking opgewarmd. Ook kreeg ik met de paddle onverwachtse klappen in mijn kruis, tegen mijn ballen. Pfff dat was wel schrikken en daar had Ambra dan weer heel veel lol om. De paddle werd ingeruild voor een vrij zware zweep. Mijn billen voelde ik vrij snel pijnlijk warm worden.
"Eigenlijk had ik wel zin om je zo eens goed te neuken in dat kontje van je!". Sprak Amber plagerig terwijl ze door bleef gaan met de zweep. Ik gaf aan dat niet te willen (omdat ik vooraf niet had gespoeld) 'Jammer' zei ze lachend "mocht je je bedenken dan hoor ik het wel." Ze bleef doorgaan met slaan op mijn billen, ze begonnen te gloeien en aardig pijnlijk te worden. Ik smeekte haar te stoppen maar ze bleef doorgaan. Om het te laten stoppen zei ik uiteindelijk: Ja, alsjeblieft neuk me maar!
Ze legde de zweep weg en zei: "eerst eens even kijken wat je kan hebben" Vervolgens gingen er 1, 2, 3 en 4 vingers in mijn kutje. Net toen ik dacht: nu zal ze haar harnas met lul zo wel omdoen voelde ik hoe ze haar hand dieper na binnen duwde. Tot mijn verbazing gleed hij erin. Ik schrok daar zo van dat ik mij naar voren liet vallen op het bed… Ze kwam niet meer bij van het lachen en zei: " Heb ik je ontmaagd teefje?" en "Ga je maar even opfrissen/wassen voordat we verder gaan!" Tot mijn ontzetting kwam ik er achter dat een beetje darmflora tijdens deze activiteit naar buiten was gekomen. Ik schaamde mij kapot, wat vies! (volgende keer neem ik een anaal-douche mee en ga vooraf spoelen)
Na het opfrissen gingen we verder met sounding. Ze plaatste een trillende dilator in mijn plasbuis terwijl ze ook de buitenkant liet genieten van trillingen… Ik kreeg het aardig benauwd en nu niet van spanning maar van opwinding… Ze stopte godzijdank vroegtijdig voordat ik kwam en gingen we over tot de 'grand finale'. Gekleed in een super strak latex broekje kwam ze op mijn gezicht zitten met haar heerlijke volle billen en ontnam ze mij met enige regelmaat mij het ademhalen.. Tussentijds mocht ik met mezelf spelen. Plagerig speelde ze ook nog even met mijn tepels. Dan hield ik niet echt lang vol en kwam vanuit mijn tenen klaar!
Ambra Devine ga ik nog wel een keer bezoeken. Ze is niet de meest ervaren Domina die ik ooit heb ontmoet. Lijkt mij ook lastig want ze is nog heel jong. Maar haar talent, gedrevenheid, nieuwsgierigheid tot perversiteit zal haar zeker verder laten ontwikkelen tot een Domina optima forma! Ja ik kan deze dame zeker aanbevelen.