Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen, ik ben binnenkort in omgeving Alkmaar en wil uiteraard graag een bezoekje brengen aan de Achterdam.
Hebben jullie tips voor een beetje een kinky dame? Ik hou van Oost Europese looks met stevige billen die in mijn tepels bijt en knijpt en verder het 'normale' ritueel van pijpen en neuken doet.
Aantal keer bij Zlatina geweest, maar zou graag een keer een andere dame proberen.
Alvast dank!
Ik zou zeggen kijk en ervaar, Zlatina is volgens mij weg dus grotere kans om bij een andere binnen stappen😁
 
Andreea, de vriendin van Elena g3k9 (einde gang 2).

Deze Andreea is een jaar of 35, volle bos donkerblonde krullen. Leuke dame, die er toch ook al jaren weer zit (10 jaar of langer inmiddels). Ze stond in 2018/2019 op de kamer van Elena, maar heeft ook een langere tijd op g2k3 gewerkt. De laatste tijd zit (en ligt) ze op g2k5.

Hoop dat ze veel mag liggen, want ze is toch wel vaak open, in vergelijking met andere dames. Elena en Steffie zijn bijv. meer dicht.

Hoe dan ook, een leuke en mooie dame, die je eens zou moeten proberen.
 
Op 29 K2 was gister een slanke blonde dame met bizar grote lippen. Ze was continu aan het lachen (misschien gedwongen door die lippen :)). Ook hele grote borsten. Ze draaide zich kort om en had een grote rugtattoo.

Iemand een naam?
daar heb ik laatst ook naar gevraagd.. ik was bij haar binnen geweest. stond toen p3g2k4 of 5.. ik vond haar super leuk en lekker
 
Net op de achterdam geweest
Was erg rustig
Dacht voor de licht blonde enthousiast beweegelijke op 17k.. te gaan. Weet niet hoe ze heet
Maar die was er niet weet iemand wanneer ze er wel is?
Carmen op a15 ook niet gezien
Of is die nog op vakantie
Dus toen voor het eerst bij Maria geweest op 12k1
 
Vanavond ook op de Dam geweest. Was erg uitgestorven. Liepen meer wandelaars rond dan dat er dames waren.

Uiteindelijk bij een nieuwe dame naar binnen gestapt. Donkere dame genaamd Maria op 2pg1T6. Ze was Bulgaars maar ze leek 100% Braziliaans.

Al een topic van haar? Zo niet dan zal ik een nieuwe aanmaken en een recensie schrijven.
 
Net op de achterdam geweest
Was erg rustig
Dacht voor de licht blonde enthousiast beweegelijke op 17k.. te gaan. Weet niet hoe ze heet
Maar die was er niet weet iemand wanneer ze er wel is?
Carmen op a15 ook niet gezien
Of is die nog op vakantie
Dus toen voor het eerst bij Maria geweest op 12k1
Volgens mij is dat de blonde Erika op 17, die beweegt inderdaad enthousiast. Ik vermoed even vakantie weer. Ze blijft nooit lang.

Ze is op vakantie inderdaad, en volgens mij is haar knappe vriendin die op 3/5k1 zat met haar meegevlogen, die zag ik ook niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Nicole van 23k3 zag ik ook eerder deze week, net als Andreea g2k2 en Elena g3k9, Anna van 17k2, Alina 17k3, Rumyana, Melissa 14k1, Sylvia 13k4 en Monica D1.

Veel dezelfde gezichten wel, maar je hoort mij niet klagen, zitten voor mij genoeg goede bij:)

Patricia niet meer gezien, al langer niet..
 
Monica heb ik dan gemist, licht brand maar niemand aanwezig… Tevens is "Barbara" Terug! Wat een toffe meid. Op 17K4 is weer een oud-gediende, stond voorheen op 23K4 en 2PG3 K6 of 5.

Op 2PG3K6 zit nu de vriendin van 23K3 (Nicole?) en wees rap, ze is snel bezet tegenwoordig.

In dezelfde steeg (dacht K3) is Cristina terug, (voorhen 13K4/T8)

De Dominicanen op T7 en 2PG1 K1 zijn ook reeds van de partij,

Zoals aangegeven is Andrea van 2PG2K2 er ook weer, dan zal reeds haar vriendin ook terugkeren eerdaags.

Op 2PG2K5 zit een dame die ik even niet snel herkende maar heeft vaker op de dam gestaan.


De verruimde openingstijden zijn nog niet van kracht (iets met vergunningen) dus @Pieter1977 je kan gewoon weer slapen om 1:00😉
 
die op g3k6 is een zeer lekker ding. Meerdere keren gespot;) Net zo'n knappe griet als die griet met die sportschoenen, 1-1.5 jaar terug, of is dat dezelfde, maar dan zonder sportschoenen...

Klagen over het aanbod is niet meer nodig... als je het met zo'n knappe meid mag doen;)

We wachten nog even op de verruimde openingstijden...
 
die op g3k6 is een zeer lekker ding. Meerdere keren gespot;) Net zo'n knappe griet als die griet met die sportschoenen, 1-1.5 jaar terug, of is dat dezelfde, maar dan zonder sportschoenen...

Klagen over het aanbod is niet meer nodig... als je het met zo'n knappe meid mag doen;)

We wachten nog even op de verruimde openingstijden...
Ik dacht meld het even, weer beetje up-to-date😉 Sommige mensen dragen niks bij, maar wel willen weten wat er gebeurt of zit😉 nee deze heeft vooraan gestaan bij het uitdelen, die met de sportschoenen heeft de cursus pijpen gevolgd bij naaiattelier de gouden naald.
 
Was net nog even op de dam alweer een poosje geleden dat ik er was. Niet heel veel dames aanwezig. Wilde na een klein half uurtje weer vertrekken. Zag ik 2 de passage g3 kmr 2 een leuke vrouw. Naam vergeten te vragen komt uit Roemenië en is 40 vertelde ze me. Werkte voorheen ook wel eens in de straat. In ieder geval even voor net boven het instap tarief naar binnen geweest en kijken of het voor herhaling vatbaar is. Lieve praatgrage vrouw die mij nog wel deze week terug gaat zien.
 
Laatst bewerkt:
Begin met het vaststellen van je criteria waar een dame aan zou moeten voldoen die je zoekt.

Vervolgens kijk je bij de draadjes/topics van de dames. Dan zie je vrij eenvoudig welke dames wel en niet passen bij jouw voorkeuren, wensen, eisen etc.

Het lijkt er zelfs op dat de bedenkers van dit forum precies dit doel hebben gehad bij het opzetten ervan :cool: ;)
 
Laatst bewerkt:
Vraag
Kan het zijn dat Carmen op een andere kamer staat
A15 waren gisteren de gordijnen dicht
Weet zelf nog niet hoe ze er uit ziet en wil haar een keer bezoeken
Hoorde gisteren wel een dame met zwart haar op P2G3K1 Nederlands met een accent praten
Er ging op dat moment iemand naar binnen die dus in het Nederlands werdt begroet kon het daarom niet vragen
 
Terug
Bovenaan Onderaan