Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vernomen dat Irina er vandaag al weer is @Pieter1977


Kermis komt er weer aan dus de kanaalkade is weer afgesloten van 20 Aug tm 3 Sep (Kermis zelf van 23 tm 1 ) dus klein stukje omrijden of lopen als je met OV komt 😉

Bezetting in de straat is redelijk, dames komen af en aan, enkele zijn alweer terug van thuisfront
 
Heren van het Gilde,

vandaag was ons wekelijks rondje, door de vakantie helaas geen gezamenlijk uitje.

Ik heb mijzelf op een zonde betrapt, in een draadje hiervoor vermelde ik dat Irina weer aanwezig zou zijn, excuses voor de heren die er voor speciaal naar de Dam kwamen🤪
Ze is nog niet aanwezig….

Fijne avond!
 
Heren van het Gilde,

vandaag was ons wekelijks rondje, door de vakantie helaas geen gezamenlijk uitje.

Ik heb mijzelf op een zonde betrapt, in een draadje hiervoor vermelde ik dat Irina weer aanwezig zou zijn, excuses voor de heren die er voor speciaal naar de Dam kwamen🤪
Ze is nog niet aanwezig….

Fijne avond!
Kwam ik daarvoor helemaal naar de dam. Heb wel wat beters te doen....
 
Dag medewandelaars. Harry is weer in het land en ga de komende weken weer veelvuldig wandelen en hopelijke mooie recensies tikken.

Kan iemand me updaten over de huidige scammers op de achterdam. Je weet wel: de dames die na 5 minuten al roepen dat ik nog 5 minuten heb. De echte oplichters dus. Dat scheelt me een nare ervaring.
 
Dag medewandelaars. Harry is weer in het land en ga de komende weken weer veelvuldig wandelen en hopelijke mooie recensies tikken.

Kan iemand me updaten over de huidige scammers op de achterdam. Je weet wel: de dames die na 5 minuten al roepen dat ik nog 5 minuten heb. De echte oplichters dus. Dat scheelt me een nare ervaring.
Probeer ze uit en vertel het ons.
 
Kun je wat meer vertellen Yan? Is ze ook Nederlands? Surinaams ofzo? Nog extra's?
Hoi, ze spreekt Nederlands en komt van Sint Maarten. Heeft een redelijk aantal klanten die haar bezoeken dus vaak zijn de gordijntjes dicht. Volgens mij werkt ze van van woensdag tot zondag, zondag is ze wel op tijd weg. extra's weet ik niet, ze houdt wel erg van hygiëne oftewel ze wast je pielemans voor de actie keurig netjes.
 
Zag op 29K1 een donkere dame met een bordje 'Leila'. Stond dat ze Nederlands spreekt. Iemand ervaring?
Ik ben meerdere keren bij haar geweest. Ze is ongelooflijk vriendelijk en warm en beleefd.

Ze houdt er echter van om het rustig aan te doen. Dus als je naar haar toe wilt gaan voor wat hardcore neuken, is ze misschien niet wat je zoekt.

Ik zou een recensie moeten schrijven...


PS:
Heeft iemand de blonde Latina uit 1k2 gezien? Ze was slank en had nepborsten, cup C. Ze was erg aardig.

Ik heb haar al een maand of langer niet gezien. 😔
 
Laatst bewerkt:
Ik ben meerdere keren bij haar geweest. Ze is ongelooflijk vriendelijk en warm en beleefd.

Ze houdt er echter van om het rustig aan te doen. Dus als je naar haar toe wilt gaan voor wat hardcore neuken, is ze misschien niet wat je zoekt.

Ik zou een recensie moeten schrijven...


PS:
Heeft iemand de blonde Latina uit 1k2 gezien? Ze was slank en had nepborsten, cup C. Ze was erg aardig.

Ik heb haar al een maand of langer niet gezien. 😔
Die komt niet meer terug
 
Op 29 K2 was gister een slanke blonde dame met bizar grote lippen. Ze was continu aan het lachen (misschien gedwongen door die lippen :)). Ook hele grote borsten. Ze draaide zich kort om en had een grote rugtattoo.

Iemand een naam?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan