Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat schrijver dan wel de logische conclusie trekt en ook de recensies van anderen niet leest? Lijkt niet zo te zijn. Dit forum draait nu eenmaal vooral om mensen die hun ervaringen opschrijven en uitwisselen. Sommigen geven zelf wat meer info dan anderen. Sommigen schrijven wat beter of gemakkelijker dan anderen, sommigen vinden 3 woorden genoeg, anderen maken er bijna boeken van -die niemand leest waarschijnlijk-. Geeft allemaal niets. Ik zie nergens een verplichting om te schrijven en freewheelen is eenmaal ingebakken, bijna de norm op internet. Al die informatie is er immers, en je bent gek als je niet gebruikmaakt van een mogelijkheid ervan te profiteren als die er is. Waarom zou je zelf iets leveren of bijdragen als je het ook zonder tegenprestatie kunt gebruiken?

Maar toch, van mensen die het als een soort principe hanteren dat zij niet schrijven over 'hun' dames of hun damesbezoeken en zichzelf daarin qua toon of woordkeus ook nog eens een beetje verheven lijken te voelen boven degenen die dat wel doen vraag ik me echt af wat ze hier dan te zoeken hebben...
Hear Hear, prima verwoordt, " hun " dames, goed gezegd 👍
 
Goedenavond medewandelaars, misschien is dit al eens besproken, maar ik zit met het volgende. Ik kom al een aantal jaren op de Achterdam, en spreek dan vaak met dezelfde dames af. Van elke dame heb ik wel een paar berichten geschreven, maar ik merk dat ze er niet allemaal even blij mee zijn. Een van de dames heeft me zelfs nadrukkelijk gevraagd om niets meer te posten over haar.

Omdat ik de dames respecteer doe ik dat dan ook niet.
Hoe gaan jullie met dit soort verzoeken om? Ik schrijf best graag een recentie over een dame, vooral om mijn mede- wandelaars te informeren.
Maar als een dame keihard aangeeft dit niet te willen......

Ik vind hem lastig.
Graag hoor ik of jullie dit herkennen en hoe jullie hiermee omgaan.

Mvg Benny

Goedenavond medewandelaars, misschien is dit al eens besproken, maar ik zit met het volgende. Ik kom al een aantal jaren op de Achterdam, en spreek dan vaak met dezelfde dames af. Van elke dame heb ik wel een paar berichten geschreven, maar ik merk dat ze er niet allemaal even blij mee zijn. Een van de dames heeft me zelfs nadrukkelijk gevraagd om niets meer te posten over haar.

Omdat ik de dames respecteer doe ik dat dan ook niet.
Hoe gaan jullie met dit soort verzoeken om? Ik schrijf best graag een recentie over een dame, vooral om mijn mede- wandelaars te informeren.
Maar als een dame keihard aangeeft dit niet te willen......

Ik vind hem lastig.
Graag hoor ik of jullie dit herkennen en hoe jullie hiermee omgaan.

Mvg Benny
Tja, uiteraard wil een leverancier van goederen of diensten graag met elke individuele klant haar eigen onderhandelingen voeren. Is bijna altijd voordelig als de klanten niet kunnen vergelijken tussen aanbieders. Als je daar dan een sausje van vertrouwelijkheid over kunt gieten, ik doe dit speciaal voor jou omdat jij zo lief bent of omdat jij zo'n goede klant bent, dan streel je ook nog eens het ego van je klant.

Ik heb ook wel eens uit eigen beweging dingen die ik niet opschrijf hoor, of alleen aan een of enkele mensen vertel. Omdat ik denk dat het voor een dame niet prettig is als iedereen dat weet, of iedereen erom komt vragen. Maar misschien is het eigenlijk ook wel omdat het een lekker gevoel is te denken dat ik tot een speciale categorie behoor, iets echt deel met die dame. En misschien ook wel egoïstisch dat ik bang ben een vermeend voorrecht te verliezen als anderen er ook om gaan vragen.

Maak daarin vooral je eigen individuele afweging, per dame. Maar onthoudt wel een ding: de dames staan of liggen daar niet om de sex of de gevoelens. Als ze daar behoefte aan hebben kunnen ze die krijgen zoveel ze willen zonder er geld voor te vragen. Zo is de rolverdeling toch echt wel een beetje in de wereld. Een dvp heb je nooit voor jou alleen, en helaas moet je er er ook serieus rekening mee houden dat dat ook geldt voor elke handeling, genegenheidsuiting of 'vertrouwelijkheid' waarvan je de indruk kreeg dat die alleen voor jou is. Misschien krijgt die niet iedereen, maar vertrouw er liever niet teveel op dat jij de enige bent.
Daarnaast kan een dame natuurlijk ook geholpen zijn met een positieve recensie, vroeger noemden we dat een goede naam. De een zal het toegeven, de ander niet, maar ondanks heftige vermaningen dat je niets mag vertellen, toch stiekum graag gebruik maken van de extra inkomsten. Als je toch al voor de ramen staat waarvan ieder wel kan bevroeden wat je ongeveer doet, kan een inkijkje of beoordeling waaruit dat letterlijk blijkt er ook nog wel bij....

Maar volg vooral je eigen koers en gevoel en hoe graag je je "persoonlijke" ervaring met een dame voor jezelf wil houden, voor je eigen gevoel -of illusie-.

Wel zou mijn dringende advies zijn: laat het hoe dan ook nooit aan een dame weten dat je over haar schrijft, ook al was het puur positief. Je vraagt om moeilijkheden. Ten eerste zullen ze niet gauw toegeven dat ze er best van kunnen profiteren. Maar bovendien kun je achteraf de schuld krijgen als er iemand anders later negatief over haar schrijft.
En hou er ook rekening mee dat de onderlinge verhoudingen tussen de dames (con-collega's) en of vriendinnen ook meespelen in hun 'angst' om beschreven te worden. Juist dan is ook het risico dat jij (alsnog) als schuldige wordt aangewezen als ze weet dat je over haar schrijft.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat schrijver dan wel de logische conclusie trekt en ook de recensies van anderen niet leest? Lijkt niet zo te zijn.

Tja, dat is een conclusie die jij geheel onterecht trekt.
Voor mij veranderd er niets als morgen alle schrijfsels verwijderd worden, ze interesseren en doen me helemaal niets. Ik wandel lang genoeg met vaste dames en weet al vanaf de hookers tijd dat bij het schrijven van recensies de fantasie van de schrijver nogal eens doorslaat.
Waar ik soms naar kijk als er een nieuwe dame is naar leeftijd en lichaamsbouw om te zien of het misschien wat is en wat mij betreft mag het hele forum deel teruggebracht worden tot deze regels zonder tekst.

Ik heb grotendeels vaste dames dus waarom zou ik recensies van anderen gaan lezen? Ja, van mijn vaste dames als er een nieuwe is maar dat zal bijna iedereen doen.

Ik plan niet vooruit en ben ook niet zoals velen hier (onterecht) doodsbang een keer bij een TTMer binnen te stappen. Als het een keer gebeurd, jammer dan. Ik koop ook wel eens iets in een winkel of op marktplaats etc wat enorm tegenvalt. Daar leer je van. Maar om er dan zo'n drama van te maken als wat sommigen hier doen als een dame eens tegenvalt nee dat is niet aan mij besteed.

Wat ik soms wel doe werkt bij mij ook niet. Laatst moest ik in Eindhoven zijn. Dan kijk ik in de lijst en maak een notie van de kamernrs met 1 of 2 sterren dames als ze figuur hebben dat ik zou kiezen. En dan ben ik zo iemand die als ie dan ter plaatse is het briefje thuis naast de computer heeft laten liggen. En nee, ik ga dan niet prutsen op mijn telefoonschermpje om alsnog de hele lijst door te werken.

Buiten dat zijn recensies onbetrouwbaar. In Den Haag kwam ik lang geleden in de Doublet terecht omdat het stil was in de Geleenbuurt. Niets voorbereid. Kwam terecht bij Irina 5k1. Een leuke meid aan de deur met prima service die bij thuiskomst een rij mega slechte recensies had waarvan een deel later verwijderd is. Inmiddels geldt de dame als één van de toppers daar. En ja, omdat de meeste recensies van haar te triest voor woorden waren heb ik een opmerking achtergelaten. Had ik vooraf alles doorgespit, wat bij Den Haag zelfs zonder de recensies helemaal te lezen uren zou kosten, dan had ik dit toppertje mooi misgelopen.

Niets toevoegen aan het forum? Wat een onzin. Beantwoord net als anderen gewoon vragen hier zoals die van Bennymooi. Dat is ook bijdragen aan een forum ook al willen anderen liever weten wat ik in de kamertjes uitspook. Maar helaas dat is prive en gaat jullie niets aan. En ik mis in elk geval niks als jullie het hele verhaal wat jullie in het kamertje uitspoken weglaten.
Gewoon een beschrijving van de dame, afspraken nagekomen ja/nee en eventueel een sterrenbeoordeling. Misschien nog aangeven welke extra's mogelijk zijn. Meer heeft een wandelaar niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
hallo heren,

Zoals het er nu uitziet ben ik over 2 weken in Nederland terug. Ben al maanden dus niet meer wezen wandelen. Zijn er nog dames voor pzc en tz hoor het graag
 
de dames die dit doen, die doen dit toch wel, daarvoor maken 2 weken geen verschil.

Is alleen wel de vraag of ze er zijn over 2 weken, kan zomaar anders zijn als ze weer naar hun thuisland zijn:)

De knappe blonde Barbarra/Zara (midden 20) is wellicht wel wat voor jou Indomen, die zat op 03/05k1 langere tijd. Maar daarna zat ze op 17. Volgens mij is die er alleen niet nu, maar wellicht over 2 weken wel weer. Die doet PZC. Of ze tongen doet weet ik verder niet.
 
de dames die dit doen, die doen dit toch wel, daarvoor maken 2 weken geen verschil.

Is alleen wel de vraag of ze er zijn over 2 weken, kan zomaar anders zijn als ze weer naar hun thuisland zijn:)

De knappe blonde Barbarra/Zara (midden 20) is wellicht wel wat voor jou Indomen, die zat op 03/05k1 langere tijd. Maar daarna zat ze op 17. Volgens mij is die er alleen niet nu, maar wellicht over 2 weken wel weer. Die doet PZC. Of ze tongen doet weet ik verder niet.
jij begrijpt het. thanks voor de info kerel. ik zal wel laten weten bij wie ik dan ben geweest aan jou pb. zal niks meer delen hier. heb van alles gedeeld.
 
raar antwoord mafklapper. maak maar jezelf belachlijk.
iemand probeert je op een vriendelijke manier te helpen door te zeggen dat het nogal onvoorspelbaar is wanneer wie er is.. De Pastoor is namelijk nogal goed geïnformeerd als het om Alkmaar gaat.. en dan een dergelijke onbeschofte nergens op slaande belachelijke reactie.. beneden alle peil. Laat ik dan maar degene zijn die daar iets van zegt.. kan je nu effe lekker los gaan op mij.. want daar schat ik je wel op in
 
@komen keuriflg en subtiel beschreven, nu maar wachten tot @indomen uit zn plaat gaat.
een beetje meer respect zou wel op zn plaats zijn naar zowel de medewandelaars als naar de dames.

niet te geloven hoe respectloos hij schrijft.
Als iemand juiste en vooral vrome verhalen schrijft met bijna geestelijke preciezie dan is het @DePastoor wel.
Nuttig en informatief wat we bij meneer blaaskaak nog wel eens missen.
 
Ahjo, lekker laten gaan. Over een week is er kermis, en over 2 weken weer weg, dus zo snel kan het gaan,

Tevens voor degene die het wel interesseer per 1 sep (waarschijnlijk 6e in praktijk) gaan de "verruimde" openingstijden in tot 03:00 (vr-za-za-zo) rest van de week 01:00,

Tevens komt er een nieuwe avondwinkel op de voordam (Hapje) die tot 01:00 openblijft in tegenstelling tot de Spar (00:00)
 
De kermis komt eraan inderdaad. Zoals ieder jaar ga ik weer knuffelberen winnen voor de dames;-)

Wat betreft de nieuwe openingstijden; ik zal alvast voorslapen, om rond 02:30 nog naar de Dam te gaan. Normaal lig ik dan al te pitten.

Die avondwinkel zag ik ingericht worden de laatste weken. Qua openingstijden heeft het dus maar beperkt meerwaarde op de Spar. Is dit niet de winkel die eerder aan het eind van de Laat zat, die nu leegstaat? Die liep voor geen meter volgens mij.
Volgens mij dezelfde eigenaar. Een verpaupering van de binnenstad als je het mij vraagt. Niet het assortiment waar je mij als klant mee aantrekt. Ik blijf wel lekker naar de Spar gaan. Vind het aanbod van de Spar allround goed. Broodjes zijn daar ook heerlijk, veel dames van de Dam halen daar ook hun broodjes.
 
Laatst bewerkt:
Ahjo, lekker laten gaan. Over een week is er kermis, en over 2 weken weer weg, dus zo snel kan het gaan,

Tevens voor degene die het wel interesseer per 1 sep (waarschijnlijk 6e in praktijk) gaan de "verruimde" openingstijden in tot 03:00 (vr-za-za-zo) rest van de week 01:00,

Tevens komt er een nieuwe avondwinkel op de voordam (Hapje) die tot 01:00 openblijft in tegenstelling tot de Spar (00:00)
Kijk, da's nuttige info tenminste.
 
De kermis komt eraan inderdaad. Zoals ieder jaar ga ik weer knuffelberen winnen voor de dames;-)

Wat betreft de nieuwe openingstijden; ik zal alvast voorslapen, om rond 02:30 nog naar de Dam te gaan. Normaal lig ik dan al te pitten.

Die avondwinkel zag ik ingericht worden de laatste weken. Qua openingstijden heeft het dus maar beperkt meerwaarde op de Spar. Is dit niet de winkel die eerder aan het eind van de Laat zat, die nu leegstaat? Die liep voor geen meter volgens mij.
Volgens mij dezelfde eigenaar. Een verpaupering van de binnenstad als je het mij vraagt. Niet het assortiment waar je mij als klant mee aantrekt. Ik blijf wel lekker naar de Spar gaan. Vind het aanbod van de Spar allround goed. Broodjes zijn daar ook heerlijk, veel dames van de Dam halen daar ook hun broodjes.
Ja is correct, Misschien voor hen wel een win-win, locatie + bezorgen/afhalen, Benieuwd hoeveel knuffels er achter de ramen tevoorschijn komen,

als je goed leest komt hij met een raar antwoord. gaan jullie anders elkaar lekker pijpen man.
Ik was van plan om in het geheel niet op je te reageren, maar je lokt toch wel een wederwoord van me uit,

Ik doelde op het feit dat 2 weken erg ver is en je niet kan weten welke dames er aanwezig zijn, nu is de ene dame er, en morgen zijn ze voor een maand op vakantie, we weten het niet. Ik kan wel zeggen "oh die is er" en dan kom jij en ga je hier roepen "Ja jij zei!" Ik beantwoord met alle liefde, vriendelijkheid, openheid vragen die gesteld worden maar kan geen garanties neerleggen, enigste garantie die ik je wel meegeef is dat ik niet van de Mannen ben en @R1127 niet oraal ga bevredigen en vice versa,

Laten we nu maar stoppen met moddergooien en doorgaan met onze gezamenlijke passie namelijk de dames bezoeken.
 
Ja is correct, Misschien voor hen wel een win-win, locatie + bezorgen/afhalen, Benieuwd hoeveel knuffels er achter de ramen tevoorschijn komen,


Ik was van plan om in het geheel niet op je te reageren, maar je lokt toch wel een wederwoord van me uit,

Ik doelde op het feit dat 2 weken erg ver is en je niet kan weten welke dames er aanwezig zijn, nu is de ene dame er, en morgen zijn ze voor een maand op vakantie, we weten het niet. Ik kan wel zeggen "oh die is er" en dan kom jij en ga je hier roepen "Ja jij zei!" Ik beantwoord met alle liefde, vriendelijkheid, openheid vragen die gesteld worden maar kan geen garanties neerleggen, enigste garantie die ik je wel meegeef is dat ik niet van de Mannen ben en @R1127 niet oraal ga bevredigen en vice versa,

Laten we nu maar stoppen met moddergooien en doorgaan met onze gezamenlijke passie namelijk de dames bezoeken.
ok dan had ik je verkeerd begrepen. excuses daarvoor. wandelse dan kerel
 
Heerlijk een pagina vol met welkom nieuws, de nieuwe winkel wordt niks en de SPAR is beter. Pastoor en R1127 gaan elkaar niet oraal bevredigen, beertjes voor de meiden zijn welkom en Pieter gaat voorslapen om in het weekend om 2.30 uur de meiden te verwennen.
Misschien een domme vraag maar zijn er ook nog vrouwen op de Achterdam of gaat het hier niet meer om?
indulgentia pro omnibus, soli homines sumus
 
Heerlijk een pagina vol met welkom nieuws, de nieuwe winkel wordt niks en de SPAR is beter. Pastoor en R1127 gaan elkaar niet oraal bevredigen, beertjes voor de meiden zijn welkom en Pieter gaat voorslapen om in het weekend om 2.30 uur de meiden te verwennen.
Misschien een domme vraag maar zijn er ook nog vrouwen op de Achterdam of gaat het hier niet meer om?
indulgentia pro omnibus, soli homines sumus
De dames zitten idd op de Achterdam, gewoon eens gaan kijken😉.
 
Heerlijk een pagina vol met welkom nieuws, de nieuwe winkel wordt niks en de SPAR is beter. Pastoor en R1127 gaan elkaar niet oraal bevredigen, beertjes voor de meiden zijn welkom en Pieter gaat voorslapen om in het weekend om 2.30 uur de meiden te verwennen.
Misschien een domme vraag maar zijn er ook nog vrouwen op de Achterdam of gaat het hier niet meer om?
indulgentia pro omnibus, soli homines sumus
U bevindt zich in het forumgedeelte Alkmaar Algemeen. U kunt hier dus onderwerpen en berichten verwachten die in de breedste zin met de Achterdam, dan wel met Alkmaar Algemeen te maken hebben. Gelukkig maar, want het is niet de bedoeling dat de algemene berichten in de draadjes van de dames belanden.
 
Oh zo, oke:)

Irina verwachten we snel weer terug. Andreea g2k2 en g2k5 zijn dus op vakantie, net als Zara van g3k5. Ik verwacht die eind augustus/begin september weer. Giselle is er pas eind september weer. Alina van 17k3 blijft nog even. Ga die dit weekend weer bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan