Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraag
Kan het zijn dat Carmen op een andere kamer staat
A15 waren gisteren de gordijnen dicht
Weet zelf nog niet hoe ze er uit ziet en wil haar een keer bezoeken
Hoorde gisteren wel een dame met zwart haar op P2G3K1 Nederlands met een accent praten
Er ging op dat moment iemand naar binnen die dus in het Nederlands werdt begroet kon het daarom niet vragen
Misschien door de weeks, afgelopen weekend en afgelopen donderdag ook, stond Carmen gewoon op haar eigen kamer A15.
 
Afgelopen zaterdag tijdens mijn rondje liep ik langs 29K1. Voor mij een nieuw gezicht, een kleine dame met blauwe ogen. Bloedmooi! Lekker lichaam. Ze gaf aan Aylin te heten.

Bij het praten gaf ze aan €50 voor 15 minutes. Ik weet dat 15 minutes tegenwoordig de norm is, maar het blijft voor mij een afknapper. Het was namelijk altijd 20 minuten. Het feit dat ze er 5 minuten afsnoepen irriteert Harry een beetje. Ze gaf aan €50 extra voor PZC. Toen ik vroeg, krijg ik voor die € 100 dan wel wat meer dan 15 minuten gaf ze aan nee.

Het voelde allemaal niet zo lekker aan. Beetje een rachelle-vibe. Dus ik besloot haar over te slaan.

Ik hoop dat ik me heb vergist en dat ik na goede verhalen alsnog bij haar langs kan gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan