Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb tijdje gelden eens geïnformeerd aan stede deur, ze had toen een doorkijk blouse aan en zag een paar mooie borsten en tepels, helaas pijpen zonder niet op het menu!Ja klopt, in de 23 kamers stond ze eerder ook vaker.
Ik begrijp 'em. De bedragen die soms voor extra's worden gevraagd zijn wappie. Vind dat het soms ook echt te ver gaat. Dan ben je bijv. een half uur binnen voor 250 euro, als je een aantal extra's erbij wil. Ik hou er zelf van dat als ik wat langer blijf een dame geen extra bedragen meer rekent voor de extra's. Dat is meteen ook slim, want dan kom je vaker terug. "Je krijgt geen tweede kans om een eerste indruk te maken." zoals men weleens zegt, en dat geldt ook voor dvp's die bij een eerste bezoek je portemonnee willen leegmelken. Dan komt er geen tweede keer dat ik langskom.Ik zit er een beetje tussenin. Geen liefhebber van afdingen, maar wil ook geen gekke Henkie zijn. Sommige dames vragen meteen een vaste prijs die ze willen hebben, die je kunt accepteren of doorlopen. Andere lijken echt in te zetten op een openingsprijs in de veronderstelling dat de klant wel zal afdingen. En als de klant zo toehapt is dat alleen maar meegenomen... Het punt is dat je het niet van te voren weet.
En als ik me vergis, spontaan het gevraagde betaal en achteraf hier lees dat een ander voor een relevant lagere prijs hetzelfde krijgt, ga ik volgende keer echt wel heronderhandelen hoor. (LET wel: uiteraard nooit door in stelling te brengen dat ik van anderen of van internet weet dat ze ook wel eens minder vraagt...). Niet tot het gaatje, en niet beneden standaardprijs,. maar ze moeten zich ook niet rotlachen als ik de deur weer uit ben.
Eventueel geef ik dan liever een fooitje of cadeautjes.
En vaste klant zijn is ook wel iets waar ik wat mee terugdoe. Een dame die alleen het minimum doet voor standaardprijs of voor beffen extra vraagt maakt, als ik zo terugkijk, eigenlijk nul kans bij mij vaste dame te worden...
Staat vaker op de dam, verschillende plekken dat wel. Komt, en gaat als het wel of niet bevalt…Ben gisteren bij een dame geweest op 3/5 k2
Heel licht blond haar, slank, zag er ook goed uit en stelde zich voor als Erika
Was een fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar
Ben echter vergeten te vraag of ze vaker staat op die kamer en op welke dagen
Had haar nog niet eerder gezien, maar loop ook niet zo vaak in dat gangetje
Weet iemand of ze daar vaker staat? En op welke dagen?