Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien niet goede vergelijkt maar de Meeste privehuizen hanteren een instap vab 80 euro voor een half uur.

Waarom zou je 100 als instap betalen voor 15 min bij een raam dame. Op de wallen proberen ze het ook. Sommige vragen 50 euro als instap voor alleen pijpen. Wil je neuken dan komt er nog eens 50 euro bij.

Maar goed ben ook erg benieuwd wat de prijzen gaan doen in 2025.

Vanmiddag even wezen kijken op de Achterdam. Zoals te verwachten viel waren er niet veel dames, maar er waren er ongeveer 15 a 20 dames. Verder heel weinig wandelaars wat gezien het regenachtige weer niet gek was.

goh

60 euro vind ik nog schappelijk, dat is al een verhoging van 20%. 70 wordt mij te gortig en vind ik ook niet meer in verhouding tot andere mogelijkheden en bijbehorende tijdsduur.
60 euro kan nog net, dat vind ik wel de max voor een standaard raambezoek. 70 euro vind ik ook teveel en dan zou ik ook afhaken. Jaren geleden, toen de Achterdam nog veel meer ramen telde en het instaptarief 35 euro was kwam ik daar regelmatig. Het aanbod was ook heel goed. Maar in de huidige tijd is het voor mij nauwelijks de moeite waard om daar nog eens te gaan wandelen en al helemaal niet met een mager aanbod en een hoog instaptarief.

Was er gisterenavond even. Weinig dames, en die er wel waren, die waren bijna doorlopend bezet. De een eruit de ander erin. Letterlijk en figuurlijk :)

Dames die normaal matige business hebben, doen tijdens deze dagen goede zaken. Vind dat leuk voor ze, en gegund.

Gisteren omstreeks 15u een rondje over de achterdam gemaakt. Redelijke bezetting. Ik zag op 17K1 (voor mij) een nieuw gezicht.

Ze had donker haar, ongeveer 30-35 jaar, aanzienlijke siliconen cup c of d, gekleed in zwart.

Weet iemand wie dat is en heeft ervaring met haar?

Gisteren omstreeks 15u een rondje over de achterdam gemaakt. Redelijke bezetting. Ik zag op 17K1 (voor mij) een nieuw gezicht.

Ze had donker haar, ongeveer 30-35 jaar, aanzienlijke siliconen cup c of d, gekleed in zwart.

Weet iemand wie dat is en heeft ervaring met haar?
Volgens mij heet ze Anastasia , pzc 30+, twijfelde en niet binnen gegaan.

Die dame staat er al even soms weg en dan staat ze der weer.
4x geweest en de laatst x zegt ze doodleuk. Dit is je eerste keer bij mij ik ben hier net een week.
vond ik heel apart.
En hoe was haar service, misschien kun je een recensie schrijven? Dit is dan niet Nathalie die vaak op 17.1 staat (zie ook #5572-5576 in dit draadje). Ben wel benieuwd - zou het wel eens willen doen met een Oekraïense dame als ze lekker is, die zie ik normaal alleen op TV.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan