100 euro wordt de minimale instaptariefEn laten we hopen dat de prijzen niet te veel gaan stijgen. Fijn uiteinde!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren100 euro wordt de minimale instaptariefEn laten we hopen dat de prijzen niet te veel gaan stijgen. Fijn uiteinde!
Lekker teruggaan naar Ghana, eerst de woorden (mis)gebruiken van onze Eerwaarde en dan zo reageren. Weinig toegevoegde waarde helaas in al je comments.Wens jou geen gelukkig nieuwjaar
I bet you watch Skibidi toilet and you should not be talkingLekker teruggaan naar Ghana, eerst de woorden (mis)gebruiken van onze Eerwaarde en dan zo reageren. Weinig toegevoegde waarde helaas in al je comments.
straks heeft die de supporters badge voor zijn diversiteit op dit forum.Lekker teruggaan naar Ghana, eerst de woorden (mis)gebruiken van onze Eerwaarde en dan zo reageren. Weinig toegevoegde waarde helaas in al je comments.
dan kunnen de dames wel inpakken en wegwezen.100 euro wordt de minimale instaptarief
ik wil helemaal niet beffenIk denk dat een hoop mannen dan al afvallen met een instaptarief van 70 euro. Dan wordt het zeker 100 euro inclusief beffen etc.?
Wanneer gaat dit bekend worden gemaakt?
gohik wil helemaal niet beffen
Op €50 houden is het beste om te bedenken dat het voorheen €35 wasgoh
60 euro vind ik nog schappelijk, dat is al een verhoging van 20%. 70 wordt mij te gortig en vind ik ook niet meer in verhouding tot andere mogelijkheden en bijbehorende tijdsduur.
60 euro kan nog net, dat vind ik wel de max voor een standaard raambezoek. 70 euro vind ik ook teveel en dan zou ik ook afhaken. Jaren geleden, toen de Achterdam nog veel meer ramen telde en het instaptarief 35 euro was kwam ik daar regelmatig. Het aanbod was ook heel goed. Maar in de huidige tijd is het voor mij nauwelijks de moeite waard om daar nog eens te gaan wandelen en al helemaal niet met een mager aanbod en een hoog instaptarief.goh
60 euro vind ik nog schappelijk, dat is al een verhoging van 20%. 70 wordt mij te gortig en vind ik ook niet meer in verhouding tot andere mogelijkheden en bijbehorende tijdsduur.
Julia op 16/2 is er dan , Maria op 12/1 ookZal er vandaag rond 14h al wat te beleven zijn op de dam? Ik kan helaas niet later
Volgens mij heet ze Anastasia , pzc 30+, twijfelde en niet binnen gegaan.Gisteren omstreeks 15u een rondje over de achterdam gemaakt. Redelijke bezetting. Ik zag op 17K1 (voor mij) een nieuw gezicht.
Ze had donker haar, ongeveer 30-35 jaar, aanzienlijke siliconen cup c of d, gekleed in zwart.
Weet iemand wie dat is en heeft ervaring met haar?
En hoe was haar service, misschien kun je een recensie schrijven? Dit is dan niet Nathalie die vaak op 17.1 staat (zie ook #5572-5576 in dit draadje). Ben wel benieuwd - zou het wel eens willen doen met een Oekraïense dame als ze lekker is, die zie ik normaal alleen op TV.Die dame staat er al even soms weg en dan staat ze der weer.
4x geweest en de laatst x zegt ze doodleuk. Dit is je eerste keer bij mij ik ben hier net een week.
vond ik heel apart.