Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn er echt wel genoeg hoor, en ach vooruit, een tientje extra is ook voor mij wel ok, om kennis te maken met een dame of ze de moeite waard is. Ik zie alleen dat ik bij zo'n dame dan toch doorgaans niet veel vaker terugkom, meer als er geen van mijn favorite dames is of als ik toch persé weer eens even af wil wisselen. (We bljjven immers wandelaar hè.).
Mijn ervaring is ook dat als ze beffen beprijzen, er ook verder vaak weinig gemoedelijkheid aan het bezoek zit, soms de klok, soms (niet) aanraken borsten etc.) Maar dat is zeker niet altijd zo. Of bovenstukje aanhouden. Weten zij veel dat ik dat laatste eigenlijk best opwindend vind,... ik denk doordat dan de nadruk nog meer op het blote onderlichaam komt te liggen... Wisten ze dat dan zouden ze wellicht nog een toeslag vragen voor het aanhouden van hun behaatje en wellicht een t-shirt...
Maar zonder gekheid, voor een tientje bijbetalen zijn er zeker wel genoeg dames "bereid gebeft te worden".

Ander onderwerp, vraagje:
(ik kon bij opslaan geen apart nieuw bericht openen onder mijn vorige en was anders alles wat ik al getypt had kwijt!!)

Wie is de dame die nu in de kamer van Erika (16k2) staat, Vaak met bril, goede ronde vormen, niet mager maar zeker niet dik, ik denk verderop in de dertig, zwart haar volgens mij tot aan/ iets over de schouders, sluik met slag/krul onderaan. Volgens mij al jaren hier, maar wisselende kamers, vorige kamer 11k1 of 11k2, daarvoor ook wel in de 17 serie gezien. Oogt vriendelijk en ook wel uitnodigend als je belangstelling toont maar is niet superwervend bezig (vaak lezen of toch telefoon, weet ik niet meer).

Laatst bewerkt:
Dat is Julia, draait al wat jaren mee op de Dam. Beetje ingetogen type, maar zeker een dame met goede service en correct. Normaliter op 11k2, maar nu even op 16k2, nu kleine Erika op vakantie is.
Ik zit er een beetje tussenin. Geen liefhebber van afdingen, maar wil ook geen gekke Henkie zijn. Sommige dames vragen meteen een vaste prijs die ze willen hebben, die je kunt accepteren of doorlopen. Andere lijken echt in te zetten op een openingsprijs in de veronderstelling dat de klant wel zal afdingen. En als de klant zo toehapt is dat alleen maar meegenomen... Het punt is dat je het niet van te voren weet.
En als ik me vergis, spontaan het gevraagde betaal en achteraf hier lees dat een ander voor een relevant lagere prijs hetzelfde krijgt, ga ik volgende keer echt wel heronderhandelen hoor. (LET wel: uiteraard nooit door in stelling te brengen dat ik van anderen of van internet weet dat ze ook wel eens minder vraagt...). Niet tot het gaatje, en niet beneden standaardprijs,. maar ze moeten zich ook niet rotlachen als ik de deur weer uit ben.

Eventueel geef ik dan liever een fooitje of cadeautjes.

En vaste klant zijn is ook wel iets waar ik wat mee terugdoe. Een dame die alleen het minimum doet voor standaardprijs of voor beffen extra vraagt maakt, als ik zo terugkijk, eigenlijk nul kans bij mij vaste dame te worden...
Ik begrijp 'em. De bedragen die soms voor extra's worden gevraagd zijn wappie. Vind dat het soms ook echt te ver gaat. Dan ben je bijv. een half uur binnen voor 250 euro, als je een aantal extra's erbij wil. Ik hou er zelf van dat als ik wat langer blijf een dame geen extra bedragen meer rekent voor de extra's. Dat is meteen ook slim, want dan kom je vaker terug. "Je krijgt geen tweede kans om een eerste indruk te maken." zoals men weleens zegt, en dat geldt ook voor dvp's die bij een eerste bezoek je portemonnee willen leegmelken. Dan komt er geen tweede keer dat ik langskom.

Maar afdingen op de instapprijs, dat vind ik wel treurig. Dus 15 minuten zonder extra's en dat dan voor 35 of 40 euro willen hebben in plaats van voor 50 euro. Hoor het vaker van gasten die dat proberen aan de deur. Dames voelen zich dan niet serieus genomen, alsof ze geen 50 euro waard zijn.

Laatst bewerkt:
Ben gisteren bij een dame geweest op 3/5 k2
Heel licht blond haar, slank, zag er ook goed uit en stelde zich voor als Erika
Was een fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar
Ben echter vergeten te vraag of ze vaker staat op die kamer en op welke dagen
Had haar nog niet eerder gezien, maar loop ook niet zo vaak in dat gangetje
Weet iemand of ze daar vaker staat? En op welke dagen?

Ben gisteren bij een dame geweest op 3/5 k2
Heel licht blond haar, slank, zag er ook goed uit en stelde zich voor als Erika
Was een fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar
Ben echter vergeten te vraag of ze vaker staat op die kamer en op welke dagen
Had haar nog niet eerder gezien, maar loop ook niet zo vaak in dat gangetje
Weet iemand of ze daar vaker staat? En op welke dagen?
Staat vaker op de dam, verschillende plekken dat wel. Komt, en gaat als het wel of niet bevalt…

Tevens zag ik gister in de middag Eva van 2PG2 rondlopen, de dame die gespot was in Antwerpen misschien weer even terug?

Terug
Bovenaan Onderaan