Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn er echt wel genoeg hoor, en ach vooruit, een tientje extra is ook voor mij wel ok, om kennis te maken met een dame of ze de moeite waard is. Ik zie alleen dat ik bij zo'n dame dan toch doorgaans niet veel vaker terugkom, meer als er geen van mijn favorite dames is of als ik toch persé weer eens even af wil wisselen. (We bljjven immers wandelaar hè.).
Mijn ervaring is ook dat als ze beffen beprijzen, er ook verder vaak weinig gemoedelijkheid aan het bezoek zit, soms de klok, soms (niet) aanraken borsten etc.) Maar dat is zeker niet altijd zo. Of bovenstukje aanhouden. Weten zij veel dat ik dat laatste eigenlijk best opwindend vind,... ik denk doordat dan de nadruk nog meer op het blote onderlichaam komt te liggen... Wisten ze dat dan zouden ze wellicht nog een toeslag vragen voor het aanhouden van hun behaatje en wellicht een t-shirt...
Maar zonder gekheid, voor een tientje bijbetalen zijn er zeker wel genoeg dames "bereid gebeft te worden".

Ander onderwerp, vraagje:
(ik kon bij opslaan geen apart nieuw bericht openen onder mijn vorige en was anders alles wat ik al getypt had kwijt!!)

Wie is de dame die nu in de kamer van Erika (16k2) staat, Vaak met bril, goede ronde vormen, niet mager maar zeker niet dik, ik denk verderop in de dertig, zwart haar volgens mij tot aan/ iets over de schouders, sluik met slag/krul onderaan. Volgens mij al jaren hier, maar wisselende kamers, vorige kamer 11k1 of 11k2, daarvoor ook wel in de 17 serie gezien. Oogt vriendelijk en ook wel uitnodigend als je belangstelling toont maar is niet superwervend bezig (vaak lezen of toch telefoon, weet ik niet meer).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan