Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat kan Pietje...........ik lees bijvoorbeeld ook heel weinig/niets over een paar zeer druk bezette dames op de dam. Stap binnenkort eens bij Giselle binnen en vraag dan om een trio met Monica. Je zal zelf ervaren dat het top isOpmerkelijk dat Monica zonder condoom pijpt. Ze had in al die jaren op Hookers.nl (10 jaar in totaal) niet één recensie hiervan, of ook maar een iemand die naar haar verwees in dit verband binnen Alkmaar algemeen. Ook hier niet op deze site.
Overigens zag ik Monica daarnet weer zitten op D1 met haar lightball in haar vensterbank...
Maria/Giselle van D2 was pas terug voor een korte tijd in januari. Dit is wat ze in december vorig jaar zei.Goedemiddag medewandelaars. Kan iemand mij misschien vertellen of Anna Utrecht aanwezig is? En Giselle van D2, las dat er iemand anders op haar kamer nu zit. Alvast bedankt!
Als dit de wat langere dame is met zwart haar (vriendin van 18K1), deze is vaak aanwezig tot +/- 23:00 (Weekenden langer) Als het de dame is die wat kleiner is (Met kerst veel daar gezeten met een kerstpakje) Die zit in Amsterdam.Sara T7 nog gesignaleerd?