GroteHarry
Vaste klant
Geen slecht idee. Hoef ik niet meer zo ver te reizenIk denk 2019/2020 Zijn nu woningen, Eentje is nog te huur volgens mij. als je intresse hebt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen slecht idee. Hoef ik niet meer zo ver te reizenIk denk 2019/2020 Zijn nu woningen, Eentje is nog te huur volgens mij. als je intresse hebt
Ik denk dat je in ieder geval vaker fantaseert over neukenIk ben benieuwd of je dan ook vaker gaat neuken als je ernaast woont
Over buren gesproken ik kwam laatst mn buurman tegen op de wallenIk denk dat je in ieder geval vaker fantaseert over neuken
Maar nee, ik denk het eerlijk gezegd niet. Om dezelfde reden waarom ik niet in mijn eigen stad naar de dames ga. De anonimiteit is fijn. Je wil niet je buren tegenkomen. Tenminste, dat is bij mij zo.
Er zijn genoeg dames die leuk zijn om te bezoeken.Goeiemorgen Wandelaars!
ik ben voor het eerst in alkmaar. en vroeg mij af of er nog knappe BBW dames aanwezig zijn in alkmaar? kennen jullie dames die leuk zijn om te bezoeken?
alvast bedankt allemaal!
Als ik denk wie je bedoelt, die is afgelopen weekend vertrokken voor vakantie (Ken maar een echte krullende blondine)Is die andere blonde krullenbol Zara/Sara alweer terug op de Dam? Ze werkte er langere tijd op vrijdag en zaterdag.
Ja, maar is er zelden,Werkt de dame op 3/5 k2 nog wel? De lichten staan altijd uit wanneer ik langs ga. Iemand nog gespot afgelopen tijd?
Hai, wie bedoel jij?Als ik denk wie je bedoelt, die is afgelopen weekend vertrokken voor vakantie (Ken maar een echte krullende blondine)
Joehoe, Ik bedoelde de dame die voor het laats op 2P G1, K4 heeft gezeten,Hai, wie bedoel jij?
Enig idee wat haar werkdagen of tijden zijn?Ja, maar is er zelden,
Wacht wat waar ik het over hadIk moet mij vergissen of ik zag de blonde Julia gisteren weer in de straat, en wel op 12k1.
Als het haar is... ze was gestopt ergens in Q2 van het vorige jaar. Dit zou definitief zijn, maar het geld was kennelijk op...
Als het haar niet was, dan leek ze erop...