DePastoor
Stamgast
heb haar afgelopen keren in het weekend gezien maar durf het niet voor 100% zekerheid te zeggen of dit elk weekend isEnig idee wat haar werkdagen of tijden zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenheb haar afgelopen keren in het weekend gezien maar durf het niet voor 100% zekerheid te zeggen of dit elk weekend isEnig idee wat haar werkdagen of tijden zijn?
Opnieuw gespot?Ik moet mij vergissen of ik zag de blonde Julia gisteren weer in de straat, en wel op 12k1.
Als het haar is... ze was gestopt ergens in Q2 van het vorige jaar. Dit zou definitief zijn, maar het geld was kennelijk op...
Als het haar niet was, dan leek ze erop...
Zeker is ze dat en inderdaad was het geld op (oa aan frituur zo te zien...) heb de eerste calorieën er even afgehaaldIk moet mij vergissen of ik zag de blonde Julia gisteren weer in de straat, en wel op 12k1.
Als het haar is... ze was gestopt ergens in Q2 van het vorige jaar. Dit zou definitief zijn, maar het geld was kennelijk op...
Als het haar niet was, dan leek ze erop...
dat zag ik ook ja, wat kilo's erbij..Zeker is ze dat en inderdaad was het geld op (oa aan frituur zo te zien...) heb de eerste calorieën er even afgehaald
kalispera, heb je haar olijven nog geperst vandaag? wil er ook namelijk graag overheen.Heeft iemand de griekse Nicole nog gezien? Ik zou haar graag weer eens willen bezoeken. Ga vandaag denk ff langs
Nee zag haar niet. Ook een andere dame op haar kamer.. heb haar nummer maar geen reactie.kalispera, heb je haar olijven nog geperst vandaag? wil er ook namelijk graag overheen.
Is ze erg dik geworden?Zeker is ze dat en inderdaad was het geld op (oa aan frituur zo te zien...) heb de eerste calorieën er even afgehaald
Dank voor de info. Vandaag of morgen maar eens proberenheb haar afgelopen keren in het weekend gezien maar durf het niet voor 100% zekerheid te zeggen of dit elk weekend is
Hij is wel een heldWeer eens bij de dam geweest. Bezetting overdag word steeds meer, enkel in de avonduren minder. Dames gaan vaak al rond 11 uur weg, want er loopt niemand of weinig. De enigste die ik vaak zie rondlopen is de boodschapen''turkish''