Ja, volgens mij is die er weer, want dat beeldje dat zwaait stond weer in haar vensterbank. Gordijn was dicht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZag haar in 2021 rond september nog daarna kan ik het me niet meer goed herinneren. Ze droeg altijd een zwarte blouse en ze doet me denken aan Gwen Stacy van spiderman 3.In welke periode / welk jaar? en hoe lang zat die daar?
Het kan kloppen dat het julia is en als dat zo is vind ik het wel jammer dat ze gestopt is.Denk dat je Julia bedoeld, denk dat ze gestopt is had haar nummer maar is al langere tijd uit de lucht.
Lijkt ze een beetje op die gwen stacey die ik opnoemdeIn maart en april 2022 was Julia er nog wel daarna niet meer gezien.
Is giselle er wel van D2?Kom net van de Dam vandaan, geen Zlatina helaas. Voor de rest bizar rustig en geen dames waar ik mij lusten kwijt kan.
interessant, mij onbekend zover ik weet...Beste medewandelaars, weet iemand of Dana (volgens mij noemt ze zich zo) een Italiaanse met lange blonde krullen werkzaam is? Zo niet of en wanneer ze nog komt? Thanks!
heeft deze 'meesteres' ook leuke speeltjes?Wie is de dame op p3.
Blond en druk aan de telefoon.
Deed niet aan seks alleen pijpen of een soort meesteres.
Je klinkt wat geirriteerd.@Pietje1977 gewoon geen info verstrekken alleen met diegene die hier ook wel is wat post qua recencies.laat ze het zelf maar uitzoeken.
Gewoon blijven schrijven @indomen lezers en vragers/drooggeilers blijf je houden. ;-)@Pietje1977 gewoon geen info verstrekken alleen met diegene die hier ook wel is wat post qua recencies.laat ze het zelf maar uitzoeken.