lijkt mij ook een lekkere ervaring, 2 knappe meiden die je pijpen zonder condoom. Denk redelijk moeilijk te krijgen op de Dam, althans zonder condoom. Met condoom is dat wel goed te krijgen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je wanneer ze weer terug is?Zlatina is alleen wel op vakantie nu.
Ja, dan is het den ik ook de julia die ik bedoel als zij echt gestopt is vind ik het echt wel een gemis voor de achterdam.Ja moest even zoeken wie Geen is maar lijkt er best wel op.
Dat weet ik helaas niet...Weet je wanneer ze weer terug is?
Zou leuk zijn als oudbekende terugkeren die we niet terug zouden verwachten.Als de meeste weer terug zijn is het toch redelijk bezet hoor met redelijk veel keus wat dames betreft.
Zou leuk zijn ja, Alleen de dames worden er niet jonger op hé Botox hier, opvulling daar, Maar daar moet je dan maar van houden...Zou leuk zijn als oudbekende terugkeren die we niet terug zouden verwachten.
Mijn verwachting is dat 2023 een jaar met
vol verassingen zit.
We gaan het zien.
De reguliere huursters van D1 en D2 zijn hier voor te porren. Heb het zelf één keer mogen ondergaan.lijkt mij ook een lekkere ervaring, 2 knappe meiden die je pijpen zonder condoom. Denk redelijk moeilijk te krijgen op de Dam, althans zonder condoom. Met condoom is dat wel goed te krijgen.
Hoeveel vragen ze daarvoor ? Nog steeds actueel ? Hoe heetten de dames ?De reguliere huursters van D1 en D2 zijn hier voor te porren. Heb het zelf één keer mogen ondergaan.
Monica en Giselle. Volgens mij is Monica nu niet aanwezig. Ik zie namelijk dat haar profielfoto op whatsapp is gewijzigd. Dit doet zij altijd als ze niet werkt. Erg handig........er zijn gelukkig meer meiden die dit doen zodat je niet voor een teleurstelling naar de achterdam gaat.Hoeveel vragen ze daarvoor ? Nog steeds actueel ? Hoe heetten de dames ?
Als er inmiddels een andere staat, dan is het mis.
Wat een waardeloos bericht, wat wilt u ons nu vertellen ? Geen enkele referentie mbt mooie blondine zeg dan hier nietsgister een wandeling gemaakt op de achterdam. matige raam bezetting. wel veel nieuwelingen! waarvan een stuk of vier het uitbroberen waard zijn!
mijn keuze was een mooie blond! ik werd fantasties gepijpt! en tot slot ps afgemaakt!!!!!!!!!!!!
Jaaaa dat was ze! 17K4 inderdaad. Sorry tikfoutje.Volgens mij gaat het hier om Natasa (spreektaal: Natasja) op 17K4