Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad een leuke dame op 2pg1t7 mooi lichaam, voor het normale pijpen neuken was goed. was er toen ook 2weken geleden geweest bij haar. vroeg welke dagen ze aanwezig was maar kreeg niet echt een duidelijk antwoord. maandag vrije dag zei ze en maar kwam er meer op neer wanneer ze zin heeft. heb d'r nu al 2weken niet gezien op zaterdag. vraag me af of ze nog wel staat. mocht iemand dat weten hoor het graagIk heb deze dame bezocht toen ze er net zat. Heet volgens mij Diane komt uit Bulgarije. Kan hard tot zeer hard genomen worden. Heeft lekker lichaam. Pijpbeurt was lang en op zich oke maar niet heel bijzonder en niet diep. Tieten zijn wel geholpen maar ik voelde daar helemaal niks van.
Is wel van de upsel zoals hierboven al aangegeven. overal moet voor worden bijbetaald. Verder wel aardige dame maar lijkt mij wel wat ervaring te hebben in dit vak.
;-) Klinkt goed. De totaalprijs van trio's vind ik pittig, zelf doe ik daarom eigenlijk nooit een trio, mede gezien 15 minuten voor mij ook niet genoeg is. Dus dan zit je al op een half uur, dus begint dan bij 200 euro.Tijdens de voetbal vanmiddag trof ik vijf dames aan op 1 kamer dat was mij toch even teveel, ik er toch naar toe alle dames vlogen weg, uiteindelijk met twee dames leuk half uurtje gehad.
Ben benieuwd wie?Vandaag iemand in supermarkt tegengekomen.Gaan aardig wat mensen blij van worden.
Maria in D2 komt uit Peru.....De dame uit peru..
dat kloptZwart haar en een x aantal tattoos slanke meid is dat.
Zag er leuk uit was bij zlatina geweest daarna zag ik der deze week ,mijn kruit was al verschoten!