Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendie zat gister op G2p2, Blijkbaar heet ze NicoleThanks mannen. We kunnen beter melden wie ee nog wel zijn idd. Heeft iemand die griekse dame op gang 2 kamer 2 nog gezien?
Top bedankt. Heb je enig idee hoe laat ze begint en eindigt?die zat gister op G2p2, Blijkbaar heet ze Nicole
Natascha heet ze blijkbaarHallo mannen, ik zie de dame op kamer 3/5 k2 al een tijd niet meer. Naam weet ik niet, slanke blonde dame Oost-Europees. Iemand nog gespot toevallig?
een paar van jullie hadden geholpen.ik zoek al een uur naar een naam, maar ik kan haar maar niet vinden.
Roemeense dame die zei dat ze 36-38 jaar is. (precies weet ik niet meer)
ziet er wel een stuk jonger uit, is nog goed fit.
vrij slank, maar grote echt borsten. c/d cup.
ik heb haar op de volgende kamers gezien:
13k3
11 k1 of k2
2pg2 k3 k4 of k4 (weet niet meer precies welke kamer het was)
iemand een idee?
was echt een leuke dame, maar heb haar al een paar weken niet gezien.
Rose niet meer gezien de laatste dagen. Kan goed dat ze al voor kerstvakantie naar Bulgarije is. Sowieso, als je haar wil bezoeken, na 20.00/20.30hr is ze standaard al huiswaarts.Dag heren, ik wil vandaag langsgaan op de dam. Het is echter een stukje rijden voor mij vanuit Leiden. Zou iemand de bezetting kunnen delen? Ik heb op oog Rose van 23k2 of Natascha 3k2. Hoop een van de 2 weer eens te zien
Top dank u, ik rijd er gelijk even heen! Weet jij toevallig welke kamer precies?Ja, die zit al enkele maanden op 17.
Dank voor de infoRose niet meer gezien de laatste dagen. Kan goed dat ze al voor kerstvakantie naar Bulgarije is. Sowieso, als je haar wil bezoeken, na 20.00/20.30hr is ze standaard al huiswaarts.
Je hebt helemaal gelijk, alleen vind ik het leuk om die 2 dames eens in de zoveel tijd op te zoeken.@Magdamian als ik uit leiden vandaan kwam zou ik eerder naar geleen gaan of doublet veel meer keuze
Dat is Natascha, ze is dus weer terug van vakantie.Weet iemand wie de blonde meid is aan het begin?
Klopt dat is ze, kan iemand laten weten als ze er vandaag of morgen is DM is ook gewaardeerdDat is Natascha, ze is dus weer terug van vakantie.
Dat is op nr5 k2 die blonde dame die zit er al een mooie tijd op die kamer
Bedankt. Zijn haar dagen/tijden misschien bekend?Dat is Natascha, ze is dus weer terug van vakantie.