Kan iemand deze Harold van het forum verwijderen, hij blijft mij maar de maat nemen, en proberen zijn gelijk te halen. Inhoudelijke bijdrages aan Alkmaar / Alkmaar Algemeen zien we van hem niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSjesus Piet, ik denk dat me heel voorzichtig uitdruk. En probeer een probleem aan te kaarten. Ik bezoek geen dames in Alkmaar, of amper. Ik bezoek privédames en recenseer daarover. Doe niet zo panisch, man. Jij bent degene die anderen uitmaakt voor leugenaar en dwaas. Maar wees niet bang, ik ga hier niet meer op dit 'Juf, hij pest me' gedrag in. Als je hier van alles wilt melden over anderen, moet je zelf ook iets kunnen hebben. Punt. .Kan iemand deze Harold van het forum verwijderen, hij blijft mij maar de maat nemen, en proberen zijn gelijk te halen. Inhoudelijke bijdrages aan Alkmaar / Alkmaar Algemeen zien we van hem niet.
Klopt, ben ik ook een aantal keren geweest.Ik ben een maand geleden bij een stevige jonge Dominicaanse geweest in g3 k7 ..zag haar ook op verschillende andere kamers in g3 ,Diana was haar naam..helaas niet meer gezien
13 k3 ja daar heb ik haar dikke reet ook al eens geprone boned..Service wel ok en een heerlijk lijf…,hopelijk zien we haar nog eensKlopt, ben ik ook een aantal keren geweest.
Ze werkte voor de lockdowns meestal op 13k3 of k4.
Ze werkt maar sporadisch enkele keren per jaar jammer genoeg...
Ja inderdaad, prima service hoor!13 k3 ja daar heb ik haar dikke reet ook al eens geprone boned..Service wel ok en een heerlijk lijf…,hopelijk zien we haar nog eens
Of het ligt aan mij maar ze is nu of bezet of wegvolgens mij vraagt die zich af waar je blijft ze wacht al dagen op je
de straat was nagenoeg leeg dat ik er net doorheen liep, ze staat op een hoekje, 19 k2 , bijna bij het midden van de straat. Hoge paardenstaart, zwart haar, prachtige snoet...Of het ligt aan mij maar ze is nu of bezet of weg
Welke tijden waren dit? jaren '90, jaren '00 of nog rond 2010+ ?Dat is nog altijd zeer jammer. Je had toen dubbel zoveel ramen, die vaak grotendeels tot bijna allemaal bezet waren. Nu niet meer voor te stellen dat er een kleine 140 meiden op de Dam zouden staan. Er zijn nu bijna 70 ramen, waarvan de helft nog niet eens bezet is vaak. Toen veel jonge meiden, nu toch wel veel meiden ver in de 30, in de 40 en in 50. Andere tijden!