Alkmaar072
Wandelaar
Kan meestal niet overdag (voor 18 uur) langs maar ga vanavond nog kijken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het Piet die aan het rond bazuinen is, zeg jij ?Piet, woon jij daar?
Hoorde een tijd geleden een dame klagen dat er hele dagen een man rondliep die hier vervolgens allemaal verhalen over de dames rondbazuinde. En dat die lang niet allemaal waar waren. En dat ze vonden dat hij vrij hinderlijk aanwezig was. Zo'n man die de hele dag rondloopt en bijna nooit ergens naar binnen gaat... En maar babbeltjes maken. Waren er een hoop niet zo blij mee...Snap ik ook wel. Zou ook vervelend vinden als iemand de hele tijd om me heen drentelt als ik aan het werk ben.
Maar goed, je info wordt wel op prijs gesteld. Al vraag ik me serieus af waarom je daar hele dagen rondwandelt. Sorry...
Geen idee, ik kom er zelden. Ik schrijf alleen maar wat door een dame tegen mij verteld werd de laatste keer dat ik er was.Is het Piet die aan het rond bazuinen is, zeg jij ?
Hallo Piet!Man, man, man. Ik woon inderdaad in de binnenstad, maar daar wonen 8.000 mensen. Voor de rest klopt er niets van.
Ik loop daar niet de hele dag rond. Ik ga wel bijna dagelijks naar de Spar, en loop dan door de straat en weer terug, zoals vele honderden andere mensen ook doen (zonder de dames verder te hinderen). 1 a 2 keer per week ga ik naar de Dam om een dame te bezoeken, en loop ik nooit zo lang rond (niet meer dan 5 a 10 minuten, jaren terug wel langer), omdat ik meestal al snel zie bij wie ik naar binnen wil.
"Zo'n man die de hele dag rondloopt en bijna nooit ergens naar binnen gaat... En maar babbeltjes maken."
Waarschijnlijk behoor ik tot de wandelaars die het meest stukslaan per maand. Dit ligt gemiddeld misschien wel op 800 euro per maand. De dames die ik bezoek zoals Andreea g2k2, Alina 17k3, Sara T7, en Maria 12k1 zijn erg bij met mij. Behoor tot hun beste klanten
Waarschijnlijk bedoel jij die mannetjes die aan het begin van de straat rondhangen, die meestal zaten waar nu die plantenbakken staan. Die hebben de verhuurders daar neer laten zetten, omdat zij die gasten spuugzat zijn gezien ze daar de hele dag rondhangen.
"Maar goed, je info wordt wel op prijs gesteld. Al vraag ik me serieus af waarom je daar hele dagen rondwandelt. Sorry..."
Harold, ben jij diegene die zijn conclusies al trekt voor hij weet hoe de vork in de steel zit? Daar lijkt het op.. De klok horen luiden, nog nog de klepel vinden.
Een mooie dag verder!
volgens mij zit daar toch een eigen oordeel in verpakt. Maar ik vind het prima, ik ben niet degene die jij of een van de dames bedoelt.Piet, woon jij daar?
Hoorde een tijd geleden een dame klagen dat er hele dagen een man rondliep die hier vervolgens allemaal verhalen over de dames rondbazuinde. En dat die lang niet allemaal waar waren. En dat ze vonden dat hij vrij hinderlijk aanwezig was. Zo'n man die de hele dag rondloopt en bijna nooit ergens naar binnen gaat... En maar babbeltjes maken. Waren er een hoop niet zo blij mee...Snap ik ook wel. Zou ook vervelend vinden als iemand de hele tijd om me heen drentelt als ik aan het werk ben.
Maar goed, je info wordt wel op prijs gesteld. Al vraag ik me serieus af waarom je daar hele dagen rondwandelt. Sorry...
Bedankt nuttige info !Voor latina's moet je of aan het begin van de straat rechts 2e kamer of in de 2e passage gang 3 zijn. Vergeleken bij wat ik lees over Den Haag zal je keuze vwb je voorkeuren beperkt zijn
Bedankt . Vandaag toch over geslagen maar ik onthoud het ! Ze staan er dus welMaribel heb je ook nog, straatkant, links vanaf de Spar gezien, kamer 11k1
En Jennifer, 13k2 geloof ik. Ook links vanaf de Spar gezien, eerste ingangetje na Maribel.
Beiden zijn oudere Latina dames. Bij elkaar hebben ze vermoedelijk wel 100 kaarsjes uitgeblazen.
Heb een keer een allochtoon aggresief heel erg grote kwabbels zien spugen tegen het raam waar een jongedame zat. Was heel erg om te zien !volgens mij zit daar toch een eigen oordeel in verpakt. Maar ik vind het prima, ik ben niet degene die jij of een van de dames bedoelt.
Denk overigens wel dat er niet één zo'n man is, maar toch zeker een stuk of wat. Ik zie die daar ook altijd dweilen.
Op vrijdagavonden zie ik ook weleens een vent met witgrijs haar, rond of iets over de 50 met een ketting. Die staat ook alleen maar te lullen met dames, zie hem nooit naar binnengaan. Blijft ook heel lang hangen. Begreep van sommige dames dat ze hem irritant vinden, waar iets voor te zeggen valt. Hij is meestal met een andere man.Zo'n gast moet je knock-out slaan midden in de straat! Die verdienen dat dat zijn ook van die lui die dan na sluitingstijd de dames lastig vallen!
Vroeg ik mij nu ook net af Er is op zich genoeg keuze qua soorten, maten en leeftijden. Dus dat moet toch lukken zou je zeggen.@Alkmaar072 ik zie jou alleen maar vragen stellen? Ga je ook nog echt heen en een wip maken? En dan een recensie plaatsen ? Alleen maar vragen stellen dan voeg je niks toe aan dit forum.
Ja, jij zou het met je handen doen, naïeveling. Maar dan een mes in je barst krijgen, ik kijk wel lekker uit met die messentrekkers tegenwoordig !Zo'n gast moet je knock-out slaan midden in de straat! Die verdienen dat dat zijn ook van die lui die dan na sluitingstijd de dames lastig vallen!