Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind het wel een knappe vrouw, lichaam en gezicht. Ondanks haar overdreven gedoe heeft ze toch goede klandizie.pffff geen aandacht geven langs lopen en doen alsof je haar niet hoort. Zeer storend ben ook 1 keer binnen geweest jaren geleden viel voor mij toch wat tegen
Daar moet je toch echt voor naar de Doub..Carmen voorheen Achterdam doet ook lekker PZC maar is volgens mij momenteel op vakantieheren zoals jullie kunnen lezen ben zie mijn recencies ben ik op de dam geweest. Naast zlatina zijn er weinig dames momenteel he die extras aanbieden. Zoals pzc en tz ?
Carmen in de Doub bij nr 37..likt lekker je ballen alleen geen cim..Ik had carmen wel gezien brunette nog beetje petite zit altijd links in begin van carpeton ? Maar zij pijpt toch niet zonder ?
Elena is lang weg, maar ze had geen plannen om te stoppen. In de zomer is ze vaker langer met vakantie. Komt wel goed.Normaliter was ik een zeer frequente bezoeker van de Achterdam. Helaas ben ik de laatste maanden afgehaakt. Bij veel recenties lees ik ook zeer vaak dat dames niets extra's in hun pakket hebben. Maar daar kom ik juist voor. Dan lees ik vandaag nog, dat een bepaalde dame niet toe laat tijdens de daad niet aan haar tietjes of billen wordt gezeten. Sorry wandelaars, dan kom ik NOOIT meer op de Achterdam. Maar dit is nu de trant.
Dames klagen over de klandizie. Nou, ik zoek voortaan de privè ontvangst op met de extra's, voor mij geen Achterdam. Zeker nu Elina 11K2 er ook niet is, en niet lijkt terug te komen.
Als je wat langer bij dames komt, en wat meer tijd met ze besteed, zijn dit hele normale gespreks onderwerpen lijkt mij.Maar pietje wat je nu zegt dat je hun geboortedatum weet geboorteplaats enzz vind ik toch ook wel creepy.waarom zou je dat allemaal willen weten en wat doe je er dan mee ? Daar moet ik de andere wandela
Een deel van de vaste dames waar ik kom heb ik op Facebook. Dan zie je dat automatisch waar ze wonen in Roemenië en wanneer ze jarig zijn. Even voor de verheldering, dat is met hun eigen toestemming anders ben ik er geen vrienden mee op Facebook. Met dat gegeven zie ik bij hun posts ook weer andere dingen en hun relatie met andere zaken en mensen op hun Facebook, waar ik dan maar verder niet te veel over zeg. Maar dat is toch echt de keuze van de dame zelf of zij mij toelaat in haar inner circle!Maar pietje wat je nu zegt dat je hun geboortedatum weet geboorteplaats enzz vind ik toch ook wel creepy.waarom zou je dat allemaal willen weten en wat doe je er dan mee ? Daar moet ik de andere wandelaars toch gelijk in geven
Precies dit dus. Het is sexuele dienstverlening. De rest is privé, tenzij de dame er zelf voor kiets dit met iemand te delen.Ik begrijp dat het werk sexuele dienstverlening betreft