- 31
- 23/07/21
- 2
Is Natascha nog aanwezig op de dam? Ze zit op 3k2. Slanke dame en eigelijk alleen overdag aan het werk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb ooit 60 euro betaaldJa alex vraagt jackpot he wat ik las. ik ga volgende week maar naar silvia. Al ben ik toch wel op zoek op de dam naar extras
Standaard, niks extra's.Ja en dan niks extras zeker bij alex ?
14 k1 is Melissa..hele goede serviceIk ging vanavond wandelen in de achterdam en zag op nummer 10, 12 of 14 een wat rijpere dame tussen de 35-45 jaar met zwart haar en volle borsten. Iemand enig idee wat haar naam is?
Jaa precies haar bedoel ik. Ze was inderdaad voetbal aan het kijken. Weet er iemand ook op welke dagen zij aanwezig is?Op nr 10 is geen dvp activiteit meer;-)
Heb laatst ook gevraagd naar de naam van deze dame. Volgens mij wordt ze hier en werd ze op Hookers destijds niet of weinig gerecenseerd.
Ik schat haar rond of richting de 35. Ze zit op 14k1, en werkt al een aantal jaren op de Dam. Zo'n dame die je altijd voorbij loopt, maar er trouw zit. Kijkt ook naar voetbal op haar tv.