Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er woensdagavond, doordat ik lang moest wachten op Anna Zandpad (die ik uiteindelijk niet bezocht heb, bleef maar gesloten), er een tijdje rondgelopen en even stilgestaan.

Vond de bezetting matig, best wat dames op vakantie ook. De dames op 12k2 en D1 zie ik al even niet meer, en Alina op 17k3 was er ook niet. Carmen op 15 weg en het dametje op 17k2 ook niet gezien de laatste dagen. Op de vaste kamer van de vollere Zara 27k2 (die sinds vorige week op vakantie is) staat nu al dagen Irina, een Roemeense dame van 30.

Elena van g3k9 zat er ook weer. De zachte Sarah van T7 al een tijdje niet gezien.
Carla wel gespot, maar valt mij op dat ze tegenwoordig meestal veel vroeger op de avond stopt dan jaren terug.

De dames die er wel waren deden zo te zien best goede zaken. Is toch weer een voordeel als veel andere dames op vakantie zijn:)

Laatst bewerkt:
Die alex p4 ziet er ook lekker uit nog nooit naar binnen geweest. Die staat wel op mijn lijstje. En anders ga ik naar silvia volgende week wie weet of die er is . Ik was van de week en vorige week op de dam. Ik heb silvia niet gezien

Ik liep net van de Spar terug over de Dam.

Monica op D1 is weer gespot
Patricia op D2 niet aanwezig
13k4 zag ik dat de blonde, slanke Christina weer terug was vakantie. De discoverlichting stond weer aan:)
17k3, Alina weer te werk
27k1, Sofia weer gezien
Liep ook even gang 3 in, omdat ik wilde weten of Anna Zandpad er was, en die was er. Wil haar of Alina straks bezoeken.

Mooie avond iedereen:)

Laatst bewerkt:
Vond dat de dames het rustig hadden eind van de avond. Best veel groepjes mannen in de straat, maar veel kijkers en weinig 'kopers'. Zelf wel gekocht natuurlijk, want dat is toch het lekkerste:)

Heb mijn kruid verschoten in Alina 17k3 vanavond. Misschien zijn er wel knappere dames in de straat, maar voor mij een vaste waarde. Ook zij houdt het pijpen lang vol, wat ook zonder kan bij haar.

Daarna maar een patatje gehaald bij de Croky, waar het gezien de kermis druk was :)

Op nr 10 is geen dvp activiteit meer;-)

Heb laatst ook gevraagd naar de naam van deze dame. Volgens mij wordt ze hier en werd ze op Hookers destijds niet of weinig gerecenseerd.

Ik schat haar rond of richting de 35. Ze zit op 14k1, en werkt al een aantal jaren op de Dam. Zo'n dame die je altijd voorbij loopt, maar er trouw zit. Kijkt ook naar voetbal op haar tv.

Op nr 10 is geen dvp activiteit meer;-)

Heb laatst ook gevraagd naar de naam van deze dame. Volgens mij wordt ze hier en werd ze op Hookers destijds niet of weinig gerecenseerd.

Ik schat haar rond of richting de 35. Ze zit op 14k1, en werkt al een aantal jaren op de Dam. Zo'n dame die je altijd voorbij loopt, maar er trouw zit. Kijkt ook naar voetbal op haar tv.
Jaa precies haar bedoel ik. Ze was inderdaad voetbal aan het kijken. Weet er iemand ook op welke dagen zij aanwezig is?

Terug
Bovenaan Onderaan