Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenQua knappe latinas vind ik toch Roos/Rosita van 2pg3k3 toch echt wel een hele knappe vrouw, qua gezicht en lichaam. En amper 30 denk ik.Het is geen fotomodel idd, maar oke Van de Latina's is ze in mijn ogen wel een van de knapste (vergelijk maar met Maribel op 11k1, of Jennifer op 13, beetje dezelfde leeftijd ook).
Anna is wel de 50 al voorbij, en een aardige dame. Ik moet veel dames nog zien die nu in de 20 of in de 30 zijn, als ze ook 50 kaarsjes hebben uitgeblazen De factor tijd doet bij de meesten toch zijn werk.
Bezoek Anna Zandpad vooral vanwege de service, ze is een van de weinigen nog op de Dam die pzc en cim aanbiedt.
Ga straks weer even kijken op het Dammetje, nog niet duidelijk waar ik binnenstap.. Dat ik daarnet terugliep van de Spar was het in ieder geval zeer rustig in de straat, zelfs Erkan verveelde zich
Zlatina is op dit moment gewoon aanwezig in 2pg3k2Zojuist rondje gelopen op de dam, niet de beste timing want weinig dames aanwezig. Ik vermoed door het warme weer ook weinig klandizie. Helaas ook geen Sylvia of Zlatina aanwezig Ik loop Zlatina steeds mis want wil voor mezelf graag ervaren of zij een beter pzc alternatief is als Elena (en hier ook over schrijven uiteraard). Het blijft subjectief maar zijn hier leden die de Zlatina vs Elena pzc vergelijking goed kunnen maken? (Elena voor de duidelijkheid ook nog afwezig).
Rond 13:30 niet maar ik heb snel twee rondjes gelopen dus kan haar inderdaad gemist hebbenZlatina is op dit moment gewoon aanwezig in 2pg3k2
Ik kom zojuist van de Achterdam. Hetgeen u beschrijft is ongeveer hetzelfde. Ben ook met een volle zak huiswaarts gegaan. Nu besef ik pas goed, hoe erg de Achterdam achteruit is gegaan. Triest.Sinds lang kon ik weer eens op de Achterdam zijn. Liona was er, maar niet mijn ding. Mijn favorieten Sara en Erika waren er ook niet (ik ging om 16.00 uur weg). Adi op het tussengangetje toonde geen enkele interesse voor klanten dus die sloeg ik over. Helaas was de dame op A3/5-2 (iemands die weet wie dit is? Ervaring?) in gesprek met de dame op A3/5-1 en toen ze haar kamer in ging heb ik haar niet meer gezien. Er waren verschillende kapers op de kust, maar de gordijnen bleven gesloten. Om half 4 kwam ze aangekleed haar kamer uit en vertrok naar de binnenstad. In gedachten waren mijn plannen met/voor haar geweldig. Maar ja, daar heb je niets aan. En daar de geroemde Alina van A17k3 ook niet verscheen, ben ik onverrichter zake huiswaarts gekeerd. De dinsdag als vrije dag voor de dames lijkt me parten te hebben gespeeld.
Gister was ze aanwezig, dus ze is in het land.zlatina al gezien ?