Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is geen fotomodel idd, maar oke :p Van de Latina's is ze in mijn ogen wel een van de knapste (vergelijk maar met Maribel op 11k1, of Jennifer op 13, beetje dezelfde leeftijd ook).

Anna is wel de 50 al voorbij, en een aardige dame. Ik moet veel dames nog zien die nu in de 20 of in de 30 zijn, als ze ook 50 kaarsjes hebben uitgeblazen :) De factor tijd doet bij de meesten toch zijn werk.

Bezoek Anna Zandpad vooral vanwege de service, ze is een van de weinigen nog op de Dam die pzc en cim aanbiedt.

Ga straks weer even kijken op het Dammetje, nog niet duidelijk waar ik binnenstap.. Dat ik daarnet terugliep van de Spar was het in ieder geval zeer rustig in de straat, zelfs Erkan verveelde zich

Laatst bewerkt:
je zou zeggen dat het straks wat drukker moet gaan worden.vakanties bijna voorbij en einde maand. Maar goed de huidige inflatie en de enorm toegenome gas en electra prijzen benzine helpt het er ook niet op

Dat is een drama inderdaad, wat je zegt helemaal waar. Als je een aantal honderd per maand meer kwijt bent aan vaste lasten (boodschappen, glw, etc.) dan kun je dat niet besteden aan dvp's bezoeken... zo simpel is dat. Denk dat een deel van de wandelaars minder dvp's bezoekt om die reden.

Ben wel benieuwd, deze maand zouden er idd dames terug moeten komen van vakantie, misschien ook weer eens een nieuwe (jonge) dame op de Dam, zou leuk zijn!

Het is geen fotomodel idd, maar oke :p Van de Latina's is ze in mijn ogen wel een van de knapste (vergelijk maar met Maribel op 11k1, of Jennifer op 13, beetje dezelfde leeftijd ook).

Anna is wel de 50 al voorbij, en een aardige dame. Ik moet veel dames nog zien die nu in de 20 of in de 30 zijn, als ze ook 50 kaarsjes hebben uitgeblazen :) De factor tijd doet bij de meesten toch zijn werk.

Bezoek Anna Zandpad vooral vanwege de service, ze is een van de weinigen nog op de Dam die pzc en cim aanbiedt.

Ga straks weer even kijken op het Dammetje, nog niet duidelijk waar ik binnenstap.. Dat ik daarnet terugliep van de Spar was het in ieder geval zeer rustig in de straat, zelfs Erkan verveelde zich
Qua knappe latinas vind ik toch Roos/Rosita van 2pg3k3 toch echt wel een hele knappe vrouw, qua gezicht en lichaam. En amper 30 denk ik.
Ze doet welliswaar geen pzc en cim, maar verder gewoon goede service en wel een hele lekkere en relatief jonge latina.

Ik weet wie je bedoelt, het verschil is (een kleine) 20 jaar:) Die ziet er inderdaad goed uit, maar op de een of andere manier trekt ze mij toch niet.

Weleens geweest, idd pijpen met condoom alleen. Buiten dat geen klik en geen service waar ik specifiek voor zou willen komen (blijft persoonlijk natuurlijk). En dan is 200 per uur (of 150) al snel veel geld. Een groot deel van de dames bezoek ik überhaupt maar 1 keer (om die redenen), of althans weinig (als er niet wat beters is).

Nu is het wel ook zo dat je al snel een klein clubje vaste dames hebt op de Dam, gezien er op een gemiddelde werkdag niet meer dan 30 tot 40 dames werkzaam zijn...

De dame op 27k1 wordt overigens weinig gerecenseerd, maar staat er wel zo'n 300 dagen per jaar. Een vriendin van Irina, haar buurvrouw op 27k2, misschien die vanavond maar eens bezoeken, voor de afwisseling..

Laatst bewerkt:
27k1 staat Sofia toch?
Blond, slank en behoorlijk grote borsten.
Ze ziet er heel aantrekkelijk uit, maar ik ben er zelf eigenlijk nog nooit geweest (kan nog komen😁).
Ze heeft toch wel vaak even de gordijnen dicht, dus regelmatig bezet, en dat is een goed teken natuurlijk.

Klopt:) Ben er ook maar weinig geweest in die 4 jaar (met dat wat ik weet) dat ze nu op de Dam zit.

Ga liever naar Nicole, haar buurvrouw, toch een wat meer sensitieve dame, meer mijn type.
Niet dat er wat mis is met Sofia, zeker niet, gewoon een prima dame.

Begreep van een dame die ik vandaag sprak dat de Sylvia die voorheen (tot zeg 2020) op 17 zat, met het gele naambordje, niet meer terugkomt. Dit vanwege problemen met de verhuurder.

Zojuist rondje gelopen op de dam, niet de beste timing want weinig dames aanwezig. Ik vermoed door het warme weer ook weinig klandizie. Helaas ook geen Sylvia of Zlatina aanwezig :( Ik loop Zlatina steeds mis want wil voor mezelf graag ervaren of zij een beter pzc alternatief is als Elena (en hier ook over schrijven uiteraard). Het blijft subjectief maar zijn hier leden die de Zlatina vs Elena pzc vergelijking goed kunnen maken? (Elena voor de duidelijkheid ook nog afwezig).

Zojuist rondje gelopen op de dam, niet de beste timing want weinig dames aanwezig. Ik vermoed door het warme weer ook weinig klandizie. Helaas ook geen Sylvia of Zlatina aanwezig :( Ik loop Zlatina steeds mis want wil voor mezelf graag ervaren of zij een beter pzc alternatief is als Elena (en hier ook over schrijven uiteraard). Het blijft subjectief maar zijn hier leden die de Zlatina vs Elena pzc vergelijking goed kunnen maken? (Elena voor de duidelijkheid ook nog afwezig).
Zlatina is op dit moment gewoon aanwezig in 2pg3k2

Elena is bekend als een van de beste pijpsters zonder condoom van de Dam. Persoonlijk vind ik dat diverse meiden die zonder pijpen het echter beter doen.
Elena pijpt met weinig variatie idd, wel houdt ze het heel lang vol.

Alina op 17k3 pijpt zonder (CIM niet mogelijk), en beter dan Elena. Die houdt het ook heel lang vol.
Anna Utrecht (2pg3k4) pijpt ook zonder (CIM mogelijk), en beter dan Elena. Wel vaak meer zuigen ook, maar toch effectief bij mij.

Dat is mijn mening althans. Verschil is dat als ik 15 keer heen ga, ik bij Elena 1 keer klaarkom, en bij Anna 1 keer niet. Voor mij is Elena daarom 'een wat duur betaalt dvp bezoek', en ze geeft mij geen korting op een uur, ook gewoon nog eens 200E afrekenen.
Elena is verder best op de klok ook. Alina iets minder, Anna nog minder.

Giselle in het laatst jaar ook bezocht voor pijpen zonder, vond dat eigenlijk niet zo geweldig. Hield het niet lang vol, en korte halen wat ik mij herinner. Maar dat baseer ik maar op enkele bezoekjes.

Qua pijpwerk (met rubber) vind ik Andreea g2k2 en Nicole 23k4 het ook lekker doen.

Wat ik jammer vind is dames die met te weinig druk pijpen. Dan weet ik vaak al dat ik niet ga komen, hoe goed de technieken verder ook zijn.

Laatst bewerkt:
Sinds lang kon ik weer eens op de Achterdam zijn. Liona was er, maar niet mijn ding. Mijn favorieten Sara en Erika waren er ook niet (ik ging om 16.00 uur weg). Adi op het tussengangetje toonde geen enkele interesse voor klanten dus die sloeg ik over. Helaas was de dame op A3/5-2 (iemands die weet wie dit is? Ervaring?) in gesprek met de dame op A3/5-1 en toen ze haar kamer in ging heb ik haar niet meer gezien. Er waren verschillende kapers op de kust, maar de gordijnen bleven gesloten. Om half 4 kwam ze aangekleed haar kamer uit en vertrok naar de binnenstad. In gedachten waren mijn plannen met/voor haar geweldig. Maar ja, daar heb je niets aan. En daar de geroemde Alina van A17k3 ook niet verscheen, ben ik onverrichter zake huiswaarts gekeerd. De dinsdag als vrije dag voor de dames lijkt me parten te hebben gespeeld.

Sinds lang kon ik weer eens op de Achterdam zijn. Liona was er, maar niet mijn ding. Mijn favorieten Sara en Erika waren er ook niet (ik ging om 16.00 uur weg). Adi op het tussengangetje toonde geen enkele interesse voor klanten dus die sloeg ik over. Helaas was de dame op A3/5-2 (iemands die weet wie dit is? Ervaring?) in gesprek met de dame op A3/5-1 en toen ze haar kamer in ging heb ik haar niet meer gezien. Er waren verschillende kapers op de kust, maar de gordijnen bleven gesloten. Om half 4 kwam ze aangekleed haar kamer uit en vertrok naar de binnenstad. In gedachten waren mijn plannen met/voor haar geweldig. Maar ja, daar heb je niets aan. En daar de geroemde Alina van A17k3 ook niet verscheen, ben ik onverrichter zake huiswaarts gekeerd. De dinsdag als vrije dag voor de dames lijkt me parten te hebben gespeeld.
Ik kom zojuist van de Achterdam. Hetgeen u beschrijft is ongeveer hetzelfde. Ben ook met een volle zak huiswaarts gegaan. Nu besef ik pas goed, hoe erg de Achterdam achteruit is gegaan. Triest.

Zag daar dit weekend ook een onbekende blonde dame rond de 30 van een afstandje gezien, maar dan volgens mij op de kamer naast de hoek, kamer 2 van het pleintje. Misschien wel dezelfde.

Nieuwsgierig, want zo vaak zijn er geen nieuwe (jonge) dames meer. Liep net nog over de Dam terug naar huis, maar vond het een matige bedoening weer, de straatkant althans. Mis ook de dames die nog niet terug zijn van vakantie.. 15 t/m 19 leeg. 12 leeg, 16 leeg.

Terug
Bovenaan Onderaan