Jaja pzc was zeker goed had het gemist!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas was de dame op A3/5-2 (iemands die weet wie dit is? Ervaring?) in gesprek met de dame op A3/5-1 en toen ze haar kamer in ging heb ik haar niet meer gezien. Er waren verschillende kapers op de kust, maar de gordijnen bleven gesloten.
Zlatina is er alweer een paar dagen.zlatina al gezien ?
En een recensie?Ze heet Natascha en ik had haar die middag bezocht toen ze met die andere dame stond te praten. Voor een redelijke lange tijd haha. Vragen in pb kan altijd.
Ja Carmen ging ook maar voor 2 weken. En Alina (dat is die van 17k2 toch?) was er inderdaad ook weer vanavond.Carmen (nr 15) is weer terug van een kennelijk korte vakantie. En zie ook weer beweging op 17k2.
Zie bericht afgelopen donderdag!Iemand Patricia vandaag of recent nog gezien?
je ziet het idd bij de ingang vanaf het carpeton maar ook bij de ingang van g2 en g3 het lijkt mij vrij irritant voor de dames en de wandelaarsnou, dat is niet slechts op één dag, maar al haast de hele week. op de plek waar het hangen plaatshad zijn bloembakken neergezet op instigatie van de verhuurders. Komt hen een kilometer de keel uit, en diverse dames ook. Verplaatst zich echter gewoon, want die mannen willen blijven hangen...
Ik snap dat ook niet, en er werd laatst zelfs de suggestie gewerkt dat ik er daar eentje van was. Die leeftijd heb ik nog lang niet gelukkig In mijn ogen kunnen die mannen beter in het café gaan zitten op de hoek, of iets verder. Maar probleem is dat het niet verboden is om te hangen, of het moet echt overlast veroorzaken.
Vind die bedelaars op de Dijk en bij de Karperton eigenlijk erger. Dat gaat ook maar door. "He vriend, heb centje..."