Dit weekend stond er een dame met zwart haar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet niet of het tegenwoordig misschien beter geregeld is, maar tot voor zo'n 3-7 jaar terug was het simpelweg niet mogelijk om een gedeelte van de week te werken. Dat weigerden de verhuurders. Of wat preciezer gezegd: de dames huurden en betaalden voor een hele week (6 dagen) anders bleef hun kamer niet voor hun gereserveerd en liepen ze grote kans weer naar een andere kamer verwezen te worden. Een enkele keer kwam zo'n zwerfkat -niet oneerbiedig maar juist mededogend bedoeld- wel eens voor, maar dan was het ook wel eens na terugkomst van vakantie die wat uitgelopen was, en ze er weer tussen moesten komen. Ze waren dan blij als ze weer 'vast'zaten op een plek. Natuurlijk konden ze thuis blijven, maar dan was het geld van de kamerhuur dus verloren. Daar heb ik heel wat gezucht en gesteun over aangehoord, van verschillende dames. flexibiliteit was er niet bij de verhuurders.Sommige dames werken ook niet meer op maandag, dinsdag en woensdag, omdat de omzet zo matig is dat je beter op vrijdag, zaterdag en zondag iets langer kan werken. In mijn ogen is dat het slimste, in plaats van op een dinsdag voor 50 tot 80 euro winst 10 uur lang op zo'n kamertje te staan.
Ha leuk, een kleine reünie!Tom Hooker en Ghost005 kennen we nog van Hookers.nl , en mij trouwens ook. Ik weet trouwens niet waarom er bij mij geen 'Oud Gediende' staat bij mijn profiel. Heb in 2018 en 2019 ook veel op Hookers.nl gezet.
Ik weet niet of het tegenwoordig misschien beter geregeld is, maar tot voor zo'n 3-7 jaar terug was het simpelweg niet mogelijk om een gedeelte van de week te werken. Dat weigerden de verhuurders. Of wat preciezer gezegd: de dames huurden en betaalden voor een hele week (6 dagen) anders bleef hun kamer niet voor hun gereserveerd en liepen ze grote kans weer naar een andere kamer verwezen te worden.
Deel uw mening, voor wat betreft het treurige aanbod. Ik kom ook haast niet meer op de Dam. De gouden tijden zijn voorbij. Wat mij betreft sinds de langdurige afwezigheid van Elina 11k2, ben sinds dien er niet meer geweest omdat ik op de Dam haast geen alternatief weet. Houdt het daarom bij de privè dates.Ik ben dezelfde als op Hookers. Een aantal wandelaars komen me wel bekend voor in Alkmaar (De nickname dan). Een tijdje geleden was ik ook geweest, zie mijn recensie van Alina (halverwege de straat) en toen was de bezetting goed. Ik weet dat het komkommertijd is maar dat het aanbod zo weinig was daar schrok ik van. En dan loop ik in de kleine passage halverwege en dan een latina die van de kruk flikkert om snel de deur te openen en mij bijna naar binnen te sleuren, wat zijn dat voor jaren 80 fratsen. Goed dan loop je verder en dan zie je dat bijna alle lichten uit zijn op de kamers, nog een stukje gelopen in de 2e passage de derde gang die dame is zo aandachtig een film aan het kijken dat ze een blik had van wat kijk je !! . Voor mij is een knipoog of ff een lach zo van "kom maar binnen" bij het eerste rondje genoeg. Wat dat betreft is het aanbod in Den Haag nog redelijk ook al klagen we daar ook. Ik lees wel weer wanneer het weer aantrekt.
Groet, TOM HOOKER
Mwoh, ik ben toch wel vooral in het precoronatijdperk blijven steken. Ik geloof dat niemand zich tekort gedaan zal voelen als ik jou tot de best en meest actueel geinformeerde voor de Achterdam van nu bestempel. Daar zit heel wat veldwerk en goed onderhoud van de contacten met de werkvloer in. Waar je je met duidelijk -en trouwens ook zeker heel begrijpelijk- plezier voor inzet. Benijdenswaardig en ga door ons daarin te laten delen…Je bent goed geïnformeerd
Bij de start van deze site kon je aangeven bij de @admin of je van Hookers kwam. Is trouwens nog steeds mogelijk. gewoon ff een prive bericht sturen.Tom Hooker en Ghost005 kennen we nog van Hookers.nl , en mij trouwens ook. Ik weet trouwens niet waarom er bij mij geen 'Oud Gediende' staat bij mijn profiel. Heb in 2018 en 2019 ook veel op Hookers.nl gezet.
aha zo... Dank!Bij de start van deze site kon je aangeven bij de @admin of je van Hookers kwam. Is trouwens nog steeds mogelijk. gewoon ff een prive bericht sturen.
Dank voor de complimenten. Ik hou van de observatie en het uitzoeken van dingen.Mwoh, ik ben toch wel vooral in het precoronatijdperk blijven steken. Ik geloof dat niemand zich tekort gedaan zal voelen als ik jou tot de best en meest actueel geinformeerde voor de Achterdam van nu bestempel. Daar zit heel wat veldwerk en goed onderhoud van de contacten met de werkvloer in. Waar je je met duidelijk -en trouwens ook zeker heel begrijpelijk- plezier voor inzet. Benijdenswaardig en ga door ons daarin te laten delen…
Ja herkenbaar. Dat heb ik ook altijd gehad. Anders hou je het zelf ook niet vol. En hoor je alleen de standaard praatjes waarmee ze werven.Daarnaast ook wel oprechte belangstelling in de dames, hun achtergronden, zienswijzen etc.