Carla is aanwezig vandaag, zag haar weer zitten daarnet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenErika A19k2 is een topper…Nu een paar keer op de dam geweest maar twijfel bij wie binnen te lopen of gordijn is dicht / niet aanwezig. Hoor graag bij wie ik eens binnen moet lopen. Ik houd van slank, mooi gezichtje en vrolijk, ethiousiaste dame. Bedankt alvast
Erika al weer terug?Erika A19k2 is een topper…
Is Nicole dat hele fijne dametje? Had laatst een Nicole namelijk op d2Maria 12k1, Alex of Nicole gespot?
Zo zit ik er ook in, en denk veel anderen ook. Vind dat als je 100 of meer betaalt of zelfs een uur afneemt, dan moet er niet nog een upcount zijn in de prijs voor een extra als PZC en/of beffen. Vind dat je dan gewoon de tijd moet betalen en de extra's inclusief behoren te zijn.Ja er zijn een paar dames die ik in het vervolg oversla, wegens €70 vragen voor 15 minuten (Anna) en €20 extra vragen voor beffen terwijl je al €100 hebt betaald (Alex) beide leuke dames maar er zijn ook zat andere leuke dames, zoals Sasja, Alina, Carla, Kiki.
Het moet wel een beetje redelijk blijven met de prijzen.