Alkmaar072
Wandelaar
Wie zouden jullie aanraden voor 1e keer naar een dvp?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelemaal mee eens!!Dat hangt ook af van je eigen wensen. Maar al wil je iemand die de tijd voor je neemt, begripvol en lief is, dan zou ik Andreea g2k2 aanbevelen.
Zou zeker wat langer gaan eerder 45 minuten, in plaats van 15 minuten en dan zo weer buiten te staan. Misschien ook aangeven dat het je eerste keer is.
2pg2k4, dat zal Catalina zijn. Haar borsten zijn flink(er), komt ook omdat ze in vergelijking met wat jaren terug is aangekomen. Maar het blijft een mooie en leuke dame.Ik kom er net vandaan, en de bezetting viel echt niet eens tegen.
Zelfs wat oude bekende op bv 2pg2k4 (brunette met flinke borsten die er jaren geleden altijd stond) en een (bijna) BBW dominicaanse van eind 20 op 2pg3k3 (stond er voor de lockdowns wel eens).
En de mooie blondine op 12k2 is ook weer terug van vakantie.
Verder toch echt wel wat ramen gewoon bezet.
Nee, ze staat tussen Catalina en Steffi in.2pg2k4, dat zal Catalina zijn. Haar borsten zijn flink(er), komt ook omdat ze in vergelijking met wat jaren terug is aangekomen. Maar het blijft een mooie en leuke dame.
Dat zal g2k5 zijn, oftewel Sylvia Dat zou goed nieuws zijn voor de heren die zich afvroegen of ze nog terugkwam.Nee, ze staat tussen Catalina en Steffi in.
Ik ken haar nog van voor de lockdown, toen stond ze vrijwel vast in Alkmaar.
12k1 was aanwezig, Nicole weet ik niet waar die zou moeten staan.Maria 12k1, Alex of Nicole gespot?
Excuses, je hebt gelijk, inderdaad g2k5.Dat zal g2k5 zijn, oftewel Sylvia Dat zou goed nieuws zijn voor de heren die zich afvroegen of ze nog terugkwam.
dan is het Sylvia niet, want die stond niet op g2k9.Excuses, je hebt gelijk, inderdaad g2k5.
Ik ken haar echte naam toevallig, niet haar werknaam.
Ze stond voor de lockdowns vrijwel altijd op g2k9, brunette, met mooie grote borsten. Ze is later naar Nijmegen gegaan, maar is heel soms nog wel eens enkele dagen in Alkmaar.
Graag gedaan.R1127: Nicole 23k4. Ook Alex plein p4. Dankzij jouw info ga Lodewijk niet voor niets uitlaten. Tx!
Ze heeft inderdaad redelijk wat slag/krullen.dan is het Sylvia niet, want die stond niet op g2k9.
Heeft de dame die jij bedoelt krullen / slag in haar haar. Ik zag namelijk laatst een dame op k8 of k9 die ik wel vaker heb gezien de afgelopen jaren, maar telkens als ik haar dan wou bezoeken was ze al weer verdwenen uit Alkmaar. Nooit langer dan enkele weken was ze er.
Weer wat geleerd ;-)@Miamor
Dat kan je vragen middels de rapporteerknop.