Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPiet kan je deze dame een beetje beschrijven en weet je haar tijden?Inderdaad.
Zijn vaak de wat oudere dames die vroeg beginnen, in de hoop dan een klantje te pakken die op dat tijdstip nog weinig keuze heeft. Zo zag ik de dame op nr 28 vaker al om 10.00-11.00 uur actief in haar kamer. Die maakt ook lange dagen, want tegen middernacht zie ik haar dan vaak nog.
Dit is Adi dacht ik. Al een paar jaar aanwezig. Ik was er wel eens toen ze er net zat. Is beetje afwerksex en als je klaarkomt is ze al bezig je er uit te halen. Op zich is ze wel leuk om eens te proberen omdat ze er leuk uit ziet. Dacht dat er op hookers ook niet heel positief over gepraat werd, maar ook niet heel afkeurend.Heeft iemand ervaring met die dame van 2pg1t6? Kort, blond, beetje mollig, zit altijd met der benen op vensterbank.
Dat is idd Adi, één op één zou ik haar niet meer doen. Vanmiddag een trio met Adi en Kiki gehad en dat was voortreffelijk. Recensie geschreven bij Kiki.Heeft iemand ervaring met die dame van 2pg1t6? Kort, blond, beetje mollig, zit altijd met der benen op vensterbank.
Dat kan best idd, ik praat nooit over dit forum met een dvp.klopt, maar dit hou je toch, met of zonder dit forum.
Ik hoor overigens weleens van dames terug dat zij niet zoveel klanten hebben die op het forum zitten.