Was Elena der wel eigenlijk?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSchrijf een recensie over deze beauty, misschien dat op grond daarvan iemand uitsluitsel kan geven. Albena zit op 13k1.Gisteren weer eens een bezoekje aan alkmaar gebracht. Over de dame die ik een aantal keer bezocht heb kan ik hier niks vinden. Gaat om de beauty op 13K4. Ik lees wel wat over ene albena in dit forum die aan de beschrijving zou kunnen voldoen. Volgens mij stond ze op hookers bekend onder Christina, al weet ik dat niet zeker. In ieder geval, killer body, haar tieten vorig jaar of 2 jaar geleden laten doen, spraak waterval..leuke meid.
Op nr 17 ook een dame gespot die lichamelijk wel bij mij in de smaak viel, maar de gok niet genomen
Dit is inderdaad de Christina die op Hookers.nl werd beschreven. Daar stond ze als uit Tsjechië, maar het is gewoon een Roemeense. Geloof dat ze 38 is inmiddels. Maar lekker lichaam inderdaad en een gezellige praatster ook ja.Gisteren weer eens een bezoekje aan alkmaar gebracht. Over de dame die ik een aantal keer bezocht heb kan ik hier niks vinden. Gaat om de beauty op 13K4. Ik lees wel wat over ene albena in dit forum die aan de beschrijving zou kunnen voldoen. Volgens mij stond ze op hookers bekend onder Christina, al weet ik dat niet zeker. In ieder geval, killer body, haar tieten vorig jaar of 2 jaar geleden laten doen, spraak waterval..leuke meid.
Op nr 17 ook een dame gespot die lichamelijk wel bij mij in de smaak viel, maar de gok niet genomen
heel jammer dat ze er niet meer is was altijd wel mijn vaste dame maar ik heb geen idee waar ze isWerkt de leuke Becky uit Ghana nog ergens of weet iemand waar ze na Alkmaar naar toe is gegaan? Ze werkte op haar vaste kamer in de 2e passage jaren geleden en was ineens weg...
Had de looks en kwaliteit van Dee Lilah die privé ontvangst doet in Noord Holland