Jeffrey0111
Wandelaar
ElenaIemand ervaring met de blonde dame op 2pg2k9?
Is vrij stevig/dik, half lang blond haar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenElenaIemand ervaring met de blonde dame op 2pg2k9?
Is vrij stevig/dik, half lang blond haar.
Zou Elly kunnen zijn. Ik heb haar daar wel gezien maar ze zit meestal op 2pg2k6Elena
Er zijn er meer die naar de naam Elena luisteren, 100%. Soms stelt ze zich ook voor als Elly.Dat is een oud gediende ,nooit geweest!
Elena zit op nr11 k2
Klopt, Elena/Elly heeft jarenlang op 2pg2p6 gestaanZou Elly kunnen zijn. Ik heb haar daar wel gezien maar ze zit meestal op 2pg2k6
Becky….. zij heeft mij Anaal ontmaagd. En dan bedoel ik dat ik m voor de eerste keer in het sterretje propte. Zo goed. 3x met haar een uur gehad. En inderdaad verdwenen. Er was nog wel even een andere donkere dame die ook Anaal deed. 1x gehad. Maar dit is al minimaal 5 jaar geleden denk ik.Werkt de leuke Becky uit Ghana nog ergens of weet iemand waar ze na Alkmaar naar toe is gegaan? Ze werkte op haar vaste kamer in de 2e passage jaren geleden en was ineens weg...
Had de looks en kwaliteit van Dee Lilah die privé ontvangst doet in Noord Holland
Voor alle lockdowns meerdere keren bij haar geweest. Toen zeer tevreden over haar als persoon en haar diensten. Recent niet meer bij haar geweest dus geen idee of het nog steeds als positief is te beoordelen. Op de een of andere manier loop ik haar nu altijd voorbij. Soms heb je dat smaak veranderd.Oke, Elena dus, of Elly.
Iemand ervaring?
Ik had er voor de lockdown al eens een oogje op, leuke uitstraling.
Maar volgens mij is ze nu behoorlijk dikker als vorig jaar, kan dat kloppen?
Ze is best wat aangekomen, maar dat geldt voor genoeg andere dames in de straat ook. Ik mis een beetje de slanke dames, vooral van eind 20, eerste helft 30. Misschien ook niet gek dat menigeen behoorlijk wat aankomt. Als je ziet wat ze aan maaltijden bestellen en wat ze aan cola en red bull wegslurpen. Dat naast niet al te veel beweging vaak en lange dagen op zo'n kamer.Oke, Elena dus, of Elly.
Iemand ervaring?
Ja dan zag ik dat bij die Elena/Elly toch wel goed dus. Vond dat die echt behoorlijk dikke benen en een buikje gekregen had.Ze is best wat aangekomen, maar dat geldt voor genoeg andere dames in de straat ook. Ik mis een beetje de slanke dames, vooral van eind 20, eerste helft 30. Misschien ook niet gek dat menigeen behoorlijk wat aankomt. Als je ziet wat ze aan maaltijden bestellen en wat ze aan cola en red bull wegslurpen. Dat naast niet al te veel beweging vaak en lange dagen op zo'n kamer.
Zo'n 4 jaar geleden regelmatig bezocht. Erg plezierig. Heeft snel door wat je lekker vindt of vraagt ernaar, leuk praatje en doet lekker mee. Topper. Maar ja, toen ontdekte ik Sara van 2pg2t7 ;-)Oke, Elena dus, of Elly.
Iemand ervaring?
Zo'n 4 jaar geleden regelmatig bezocht. Erg plezierig. Heeft snel door wat je lekker vindt of vraagt ernaar, leuk praatje en doet lekker mee. T
meeste mensen zijn met de lockdown echt wel aangekomen wordt ook wel corona kilo's genoemd van de week werd er al gezegd dat we vanaf het najaar weer in lockdown gaan zal men wel weer meer aankomen dus ik zou zeggen neuk de kilo's er nu goed afZe is best wat aangekomen, maar dat geldt voor genoeg andere dames in de straat ook. Ik mis een beetje de slanke dames, vooral van eind 20, eerste helft 30. Misschien ook niet gek dat menigeen behoorlijk wat aankomt. Als je ziet wat ze aan maaltijden bestellen en wat ze aan cola en red bull wegslurpen. Dat naast niet al te veel beweging vaak en lange dagen op zo'n kamer.
Monica is sinds vandaag weer terug.Hopelijk komt de lieve en vriendelijke Monica (D1) weer gauw terug. Was gisterenavond even bij Elena (voor pijpen zonder) en daarna bij Sarah op T7 voor wat andere fijne dingen. 180 euro armer weer.
meestal is tussen 18:00 uur en 20:00 uur wisseldienst en dan zal er niet veel dames zittenGisteren rond etenstijd door de straat gelopen ,het was echt rustig hoop dat het nog beter wordt wat bezetting betreft maar het zo'n slecht gevoel dat het kut blijft.
Die dame is Rafaela (Roe) waar eerder een wandelcollega hier nu en dan wel eens naar informeerde. Ik ben vrijdag bij haar binnen geweest. Is in elk geval tegen de klant leuk, communicatief en charmant gezelschap hoor. Sex vrij gewoon, vraagt wel regelmatig of je het zo lekker vindt hoe ze iets doet, ook een pré. Door haar mooie gezicht, lekker lijf en de leuke sfeer zeker de moeite waard eens te proberen. Ik schrijf na het weekend nog een recensie.De Dame op D2 heeft wel een leuk snoetje. Maar dat een wandelaar haar gisterenavond dat ze in de straat voorbij liep aansprak gaf ze een grote bek, terwijl hij het goed bedoelde. Beetje een afknapper.