Voormalig lid 7800
Vaste klant
Er zit nu een aantrekkelijke andere dame, jammergenoeg was ik al bij Carolina geweest
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZwart haar, slank/normaal postuur, B/C-cup, oost-europees (denk ik)Ok een nieuwe dame dus hoe ziet ze eruit ? Wil volgende week ook weer naar de achterdam
Gisteren werd het zelfs pas om 16.00 uur wat drukker en veel dames zaten of bij elkaar of hielden de gordijnen gesloten (naar verluid om een siësta te houden)Dank je voor je reactie @Miamor. Ja in de middag kan je de wandelaars tellen. Daarom beginnen de meeste nu ook later vaak rond 14:00 pas. Echt zonde de achterdam
Als ze dat al halen en dan moet de huur ook nog betaald. Ik denk dat de betere dvp's per dag maximaal € 100 overhoudenDammm… ok ok denk straks dat het op de achterdam ook klaar is. Dames verdienen zo bijna niks meer joh. Wat zouden ze nu nog verdienen mischien 200 euro op een dag de gem dvp
Nee, wel latina's maar allemaal 45 plusZijn er ebony dames aanwezig? Surinaams, antiliaans, afrikaans
helemaal mee eens, alhoewel het reizen voor mij dan slechts 5 minuutjes lopen isDe middagen zijn in Alkmaar voor mij totaal niet aantrekkelijk meer. Weinig te doen, zowel qua wandelaars als aanbod vergeleken met pre-corona. Sfeerloos al met al. Ik hou wel in de gaten of Sara (2pg2t7), Erika (A19k2) of Andreaa (2pg2k2) terug zijn gekomen. Voor die 3 wil ik dat eind nog wel reizen
Alina (op Hookers.nl destijds ook wel aangehaald als Ariona)Alex is blond.. g1 2p p4
En anders de dame op g1 2p k4 naam ?