doctor Yan
Wandelaar
ja, dat duurt niet lang meer. prachtige en lieve vrouw mis haar nog steeds.Gia is binnenkort jarig zal haar een virtueel bosje bloemen sturen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja, dat duurt niet lang meer. prachtige en lieve vrouw mis haar nog steeds.Gia is binnenkort jarig zal haar een virtueel bosje bloemen sturen
2pg1k3 bedoel je. Deze bulgaarse dame zat inderdaad voorheen al enkele jaren op deze kamer.Vanmiddag even langs gewipt. Bezetting was niet om te klagen. Dame van P1G2K3 Is ook weer terug, zat voorheen volgens mij op kamer er naast en op het pleintje. Zag er goed uit. Irina (16K1) En haar Vriendin er tegen over (23K3) ook weer van de partij. Prachtige verschijningen (allebei!). Op 5K2 zag ik een nieuwe dame zitten die redelijk vaak bij 5K3 zat. Heb hier nog geen biecht bij afgenomen.
Correct. Ik lees het van onder naar boven ipv boven naar beneden en dan de kamer nummer2pg1k3 bedoel je. Deze bulgaarse dame zat inderdaad voorheen al enkele jaren op deze kamer.
Het is uiteindelijk Erika geworden! Wou eigenlijk voor Carmen gaan maar haar gordijntje ging net dicht en niet meer open. Toen voor het fijne figuurtje van Erika gegaan. Was niet top-top maar ruim voldoende en ze is aardigdank, we horen het graag
5K1 volgens mij inderdaad. Niet dat ik negatief over hen ben hoor! Het zijn immers ook pareltjes net als de rest (Stiekem toch Carla de beste )Erika 17k4, die is zeer relaxt. Ik ben kritisch, maar kan haar niet op enigerlei wijze negatief neerzetten.
Haar vriendin heet ook Erika, denk dat je die bedoelt.
Ja, de Erika die vooraan in de straat staat 5k1 kan inderdaad wat opdringerig over komen. Verder gerust een mooie dame.Is Erika relaxt? Haar vriendin was nogal opdringerig qua prijs binnen... Maar een boek kan ik niet beoordelen aan de buitenkant
Dat zijn nogal wat dames denk ik of niet?, de 22e word kanaalkade afgesloten ter infoDank voor de info.
Als de kermis start, dan dit nog maar eens te benoemen. Wordt over de jaren wel vaker naar gevraagd hoe het zit met parkeren en de toegankelijkheid van de binnenstad ten tijde van de kermis.
Ik sta op de kermis bij de Skeeball tent, om voor alle dames van de Dam die ik bezoek een knuffel te winnen.
vanuit mijn portemonnee bekeken zijn het er te veel...Dat zijn nogal wat dames denk ik of niet?, de 22e word kanaalkade afgesloten ter info
Aha, dat is goed nieuws.Nee, daar wordt dagelijks flink geneukt, zowel met als zonder gekreun
Het is nog wel rustiger gezien de zomer, maar ook wel weer wat dames teruggekomen van vakantie. Irina (16k1) en Raphaella (12k2) zijn er bijvoorbeeld weer.
@Jeroentjevis
Dit is een topic over raamprostitutie.
Er zitten evengoed heel wat leuke poppetjes hoorIs het net zo stil op de achterdam als hier op het forum.
Ben anders van plan om morgen even te kijken
Poppetjes... Iets minder denigrerend zou gepast zijn, vind ik.Er zitten evengoed heel wat leuke poppetjes hoor
Allemaal? Je wenst een compleet overzicht? Ga lekker zelf kijken. Doe je daar dan wel verslag van?Welke dames waren er vandaag allemaal aanwezig op de achterdam? Hoe zag de bezetting eruit?
Dat mag je vinden.Poppetjes... Iets minder denigrerend zou gepast zijn, vind ik.