Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanwege het gebrek aan de vaste toppertjes heb ik vanmiddag iets nieuws gedaan. Achterdam 3/5 K4 zat een leuk spontaan blond meisje, mooie naturel b/c cup, slank, niet zo groot, Bulgarije en ik schat haar in de leeftijd range 30-35 jaar.

Ze vertelde dat ze nieuw was, en dat ik haar daarom nog niet gezien had. Ik vond het wel een leuke en lieve spontane meid eigenlijk. Pijpen met condoom en daarna klom ze er bovenop. Als ik het goed onthouden heb heet ze Victoria of Valencia. Eén van die twee in ieder geval ;)

Ze beloofde om niet snel weer te vertrekken van de Achterdam.
"I stay here if you like".

Ik ga binnenkort checken of dat klopt en zal dan de uitgebreide review schrijven. Want dan zal ik haar naam nog een keer checken.

Vanmiddag even langs gewipt. Bezetting was niet om te klagen. Dame van P1G2K3 Is ook weer terug, zat voorheen volgens mij op kamer er naast en op het pleintje. Zag er goed uit. Irina (16K1) En haar Vriendin er tegen over (23K3) ook weer van de partij. Prachtige verschijningen (allebei!). Op 5K2 zag ik een nieuwe dame zitten die redelijk vaak bij 5K3 zat. Heb hier nog geen biecht bij afgenomen.

Vanmiddag even langs gewipt. Bezetting was niet om te klagen. Dame van P1G2K3 Is ook weer terug, zat voorheen volgens mij op kamer er naast en op het pleintje. Zag er goed uit. Irina (16K1) En haar Vriendin er tegen over (23K3) ook weer van de partij. Prachtige verschijningen (allebei!). Op 5K2 zag ik een nieuwe dame zitten die redelijk vaak bij 5K3 zat. Heb hier nog geen biecht bij afgenomen.
2pg1k3 bedoel je. Deze bulgaarse dame zat inderdaad voorheen al enkele jaren op deze kamer.

Ja zo zie ik dat ook @DePastoor , de meeste dames hebben op verschillende fronten wel hun charmes. Carla is echt knap 😊 , en haar lichaam nog even goed getraind als jaren terug 😊

De meeste van deze vrouwen zou ik in het echt waarschijnlijk nooit kunnen krijgen, maar op de Dam lukt mij dat wel, tegen vergoeding dan weliswaar, maar toch :cool: Ik geniet er graag van, en geen probleem om wat 'flappen te tappen' daarvoor.

Is Erika relaxt? Haar vriendin was nogal opdringerig qua prijs binnen... Maar een boek kan ik niet beoordelen aan de buitenkant ;)
Ja, de Erika die vooraan in de straat staat 5k1 kan inderdaad wat opdringerig over komen. Verder gerust een mooie dame.
De Erika op 17k4 is een stuk relaxter, en gewoon een hele aardige dame met een top figuurtje en een super goede uitstraling. Ze is ook heel regelmatig achter elkaar bezet.

Medestanders. Uw Pastoor is voor hij zijn dienst wie tot uw sprak weer eens bijgepraat het is weer vakantietijd. De tijd dat veel dames op vakantie gaan, en een enkeling die is wedergekeerd naar de mooie straat.

De 25e is er trouwens Kermis in de stad. (hiephoi) Voor onze leden die met de auto komen, de Kanaalkade is helaas gesloten. Maar het geluk is aan onze zijde en de karpeton is gewoon geopend. evenals de straat. Je zult misschien enkele dames even een een gokje zien wagen voor een grote knuffel..

Ik wens u allen een fijne zondag,

Dank voor de info.

Als de kermis start, dan dit nog maar eens te benoemen. Wordt over de jaren wel vaker naar gevraagd hoe het zit met parkeren en de toegankelijkheid van de binnenstad ten tijde van de kermis.

Ik sta op de kermis bij de Skeeball tent, om voor alle dames van de Dam die ik bezoek een knuffel te winnen.

Dank voor de info.

Als de kermis start, dan dit nog maar eens te benoemen. Wordt over de jaren wel vaker naar gevraagd hoe het zit met parkeren en de toegankelijkheid van de binnenstad ten tijde van de kermis.

Ik sta op de kermis bij de Skeeball tent, om voor alle dames van de Dam die ik bezoek een knuffel te winnen.
Dat zijn nogal wat dames denk ik of niet?, de 22e word kanaalkade afgesloten ter info

Nee, daar wordt dagelijks flink geneukt, zowel met als zonder gekreun:)

Het is nog wel rustiger gezien de zomer, maar ook wel weer wat dames teruggekomen van vakantie. Irina (16k1) en Raphaella (12k2) zijn er bijvoorbeeld weer.

Terug
Bovenaan Onderaan