Kan van allerlei zaken afhangen wat er wel en niet mogelijk is bij een dame; hoe lang je de dame al kent, onderlinge klik, interesse tonen in de dame, persoonlijke voorkeuren van de dame voor wat betreft de klant; leeftijd, uiterlijk, verzorging etc.
Ik krijg bij enkele dames op de Dam (waar ik een hele goede band mee heb en al langer kom) ook dingen waarvan ik nog moet zien of ze die bij allemaal aanbieden. Vermoedelijk niet, maar ja, 100% zeker kun je het nooit weten. Wordt ook veel gedaan aan marketing daar.
Ooit kreeg ik een cadeautje van een Bulgaarse dame. Alleen ik had dat gekregen aldus haar. Later sprak ik andere klant van haar die precies hetzelfde had gehad, haar lade op haar kamertje lag vol met die cadeaus...
Ik laat het altijd aan de dame, push nooit op extra's (vraag eigenlijk de eerste keren sowieso nooit om extra's). Maar als ze er zelf mee komen, ben ik bereid om die geboden extra's te omarmen
, zover ik die extra's wil hebben dan natuurlijk. Een meerprijs betaal ik dan meestal niet, omdat ik vaak toch al langer blijf.
Van het weekend maar weer eens even rondkijken, en zien of het zo druk is qua dames als
@Jeroentjevis zegt. Benieuwd