DePastoor
Stamgast
Nu het over de nieuwe kamers hebben, Is er al iemand die een kamer-beoordeling kan geen ipv een dame-beoordeling? Ligt het matras lekker? Is het licht goed?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zal dan een ander moeten doen, maar ik heb zo'n idee dat ze geen contactgegevens deelt.dank voor de info! Wens haar een leuke vakantie
Hé wat leuk, Solo, dat is lang geleden!De mods op GirlsReview zijn niet de makers van de kaartjes.
Dat waren de leden van Hookers.
Ik wandel niet meer in Alkmaar, maar kan wel sommige kaartjes aanpassen. Plaats eens een overzichtelijke foto van de nieuwe ramen (zonder dames) op de Achterdam, dan zien wij wel verder.
klopt, ze deelt geen contactgegevens.Dat zal dan een ander moeten doen, maar ik heb zo'n idee dat ze geen contactgegevens deelt.
'Als je me nodig hebt, ben ik hier.' Zoiets zei ze eens.
Ik ga tegenwoordig overdag als ik zin heb veel meer aanbod.Bezetting weer erg mager. Weet nu ook dat Maribel geen pzc aanbied helaas..
Ja, als de twee mogelijke dates van morgen afzeggen in de ochtend, ga ik even vroeg langs..Ik ga tegenwoordig overdag als ik zin heb veel meer aanbod.
Tja door de weeks, en om die tijd...Nou zo maar even richting Alkmaar.. even kijken hoe de bezetting is en of er nog wat leuks is.
Bijna alle dames bieden dit aan tegen een meer prijs of als je ze vaker bezoekt.Ja, als de twee mogelijke dates van morgen afzeggen in de ochtend, ga ik even vroeg langs..
Ken jij nog adresjes waar ze pzc aanbieden?
is geen gelul maar de meeste zeggen er niks over.wat een gelul zeg pzc dat bijna alle dames dit aanbieden. er zijn er maar een enkeling die dat doen.
momenteel een stuk of 4 waarvan ik dit weet. Bijna alle lijkt me zwaar overtrokken.
Er zijn veel dames die dit gewoon nooit doen, zelfs niet als je honderden euro's meer betaalt.
Aaah oke. Wist niet dat ze Andreea heet.De Andreaa met sportschoentjes en Bril. Wisselt vaak van kamer in de passage's
Volgens mij noemde ze zich zo. Maar kan het mis hebben. ze staat op 2PG3K4 dacht ik, Maar kan zo wezen dat ze weer in het gangetje er naast zit. net waar een kamer vrij is.Aaah oke. Wist niet dat ze Andreea heet.
Maar wel een hele knappe dame!
Welke kamer zit ze nu?