blblacklabel
Wandelaar
- 33
- 03/06/23
- 7
Lol zoveel kamers heb je niet eens, ben je toch gegaan of niet?een stuk over 40
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLol zoveel kamers heb je niet eens, ben je toch gegaan of niet?een stuk over 40
moet nog binnenstappen. Er zijn 69 kamers geloof ik. Dus veel meer dan 40.Lol zoveel kamers heb je niet eens, ben je toch gegaan of niet?
10 dames aanwezig?gezien onder meer:
Erika 17k4, Alina 17k3, Oana op een van de nieuwe kamers, Stefi g2k6, Sylvia g2k5, Giselle D2, Alina op 17k1. Andreea op g2k2, en Zara op 27k2.
De dame die hiervoor op 17k1 stond zag ik nu ook op een van de 3 nieuwe kamers, als ik goed keek tenminste.
Irina zag ik volgens mij niet meer
Ga straks een keuze maken wie het gaat worden.
Dat is wel een bezoek waardnou wel meer hoor, maar weet niet van iedereen de naam. Dit was een greep uit...
Er zijn 69 kamers op de damLol zoveel kamers heb je niet eens, ben je toch gegaan of niet?
Heeft ze toen ook een reden gegeven waarom ze je afwees ?Die Nicole op 23k3 zag er gister ook weer goed uit zeg!! Ze had een lekker pakje aan ,ze heeft mij al eens een keer afgewezen dus ik kom er niet meer!
Ook al kijkt ze zo van kom eens hier.
Er zijn wel veel alina's op gang 1 ook altijd toch 1.gezien onder meer:
Erika 17k4, Alina 17k3, Oana op een van de nieuwe kamers, Stefi g2k6, Sylvia g2k5, Giselle D2, Alina op 17k1. Andreea op g2k2, en Zara op 27k2.
De dame die hiervoor op 17k1 stond zag ik nu ook op een van de 3 nieuwe kamers, als ik goed keek tenminste.
Irina zag ik volgens mij niet meer
Ga straks een keuze maken wie het gaat worden.
Wilde het proberen maar ze schudde der hoofd. Toen ik voor het raam stond. Reactie kreeg ik nietJa, die Alina op gang 1, dat is een kleine Alina, slank, en rond de 50 kilo.
Doet ook aan pijpen zonder condoom. Als ze je piel te groot vindt, dan mag je haar alleen niet neuken.
Iemand Zara 27k2 alweer gesignaleerd
Ik stuitte net op haar naam bij de zoekterm facesitting.Zin in dikke billen?
Nog niet gezien.. maar ze is meestal maand op en maand af, dus dan zou eerdaags wel weer moeten beginnen.. of ze blijft nu ivm zomervakantie nog wat langer thuis..
Nee nog niet, maar de algemene consensus is dat ook niet zo'n rampIs kristina al gesignaleerd
Vanmiddag redelijk, Begreep van een aantal dames dat ze morgen vertrekken naar thuisland voor 2 a 3 weken, ''with attractions at water side you know? then ill be back'' Neem aan de kermisHoe is de bezetting op de dam voor een maandag en welke dames zijn er zo een beetje