?Ik wil ook weer, maar de weekenden vermijd ik als de pest. Dames worden er ook niet leuker van.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren?Ik wil ook weer, maar de weekenden vermijd ik als de pest. Dames worden er ook niet leuker van.
Jep. Ik snap je. Dames vertrekken al eerder omdat er teveel dronken "buitenlanders" zijn. En in de gangen blijven staan en de beveiliging niks doet. Zondag of woensdag is wel relax naar mijn idee…Ik wil ook weer, maar de weekenden vermijd ik als de pest. Dames worden er ook niet leuker van.
Zara van 27k2, met de dikke billen?Weet iemand of Zara er staat of is ze met vakantie?
Ben vanavond bij Sandra geweest 27-2 nog donkervolgende week misschien..Sandra vanaf de 24e een weekje naar IbizaZara van 27k2, met de dikke billen?
Doe je goed.Ben vanavond bij Sandra geweest 27-2 nog donkervolgende week misschien..Sandra vanaf de 24e een weekje naar Ibiza
Volgens mij niet. Haar zus wel.Ben al een tijdje niet geweest dus ben het overzicht even kwijt. Is Catalina er op dit moment?
She is back.De anna van nummer 17 heb ik afgelopen 2 weekenden niet gezien
JazekerZara van 27k2, met de dikke billen?
Die is helaas nog in haar thuisland..Jazeker
Top dan ga ik snel eens langs bij zarahet blijft altijd persoonlijk, voor mij zitten er zeker een aantal hele aantrekkelijke dames tussen, ook al is de bezetting wat minder nu het Juli is.
Andreea (g2k2) en Zara (27k2) zijn overigens ook weer terug als ik het goed zag.
is niet verkeerd inderdaad, wordt al jaren naar gevraagd. Moet alleen wel onderhouden worden.Gisteren langs geweest, was niks te vinden.
Lege kamers en geen aantrekkelijke dames aanwezig.
Ook beetje lastig om ver te reizen zonder dat je weet wat de bezetting is en welke dames aanwezig zijn.
Een tool/app waarmee je de bezetting kan volgen zou handig zijn.
Wie weet hoe de bezetting vandaag is?
Zit er nog wat? Tijd niet geweest.Met 30 minuten ben ik op de Dam, parapluutje wel mee denk ik maar...
;-) ik was laat thuis en daarna gelijk gaan slapen, dus reactie pas nu.pietje, waar blijft je update