Zowel Christina als Catalina kijken wat minder gelukkig, maar zijn wel aardige dames. Allebei flink wat kilo's aangekomen. Christina kom ik niet meer, waar ik zo mijn redenen voor heb.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOkay, laten we het er op houden dat hij corpulent is......hahahaha. ik zie weinig dikkere mannen van die leeftijd moet ik eerlijk zeggenDat is Jeffrey Ootes (zoon van Cor), zie Google. Volgens mij is die niet heel dik. Zijn wel dikkere mannen die er lopen.
wat een Goude business, betaal je eerst voor een kamer en even later komt de verhuurder op zijn knieën het bedrag dubbel en dwars terug betalen. Even een paar tikken verkopen en het geld is binnen, begrijp niet dat ze weggaatWeet je wat de reden is dat ze weg is? Ik begreep dat Cor één van haar fans was en als één van de baasjes daar vaak aan de ketting lag.
Daarnaast had ze veel vaste klantjes.......een gemis.
G3k5 zit heel regelmatig een hele knappe jonge dame, zwart lang haar, bril en draagt vrijwel altijd witte sportschoenen.Dom van die mensen(verhuurders) je klanten moet je op handen dragen vooral met dat werk meiden praten met elkaar.
Dat kan als een lopend vuurtje gaan!
Even wat anders zijn er nog nieuwe dames gezien laatste tijd?
Ja zij is een topper. Was er vorige week. Maar zij heeft dus geen airco. Ook geen ventilator daar staan. Is niet te doen joh.G3k5 zit heel regelmatig een hele knappe jonge dame, zwart lang haar, bril en draagt vrijwel altijd witte sportschoenen.
Nog niet geprobeerd, maar wel het proberen waard op korte termijn.
Ja da's vervelend, maar gelukkig is het komende week weer wat koelerJa zij is een topper. Was er vorige week. Maar zij heeft dus geen airco. Ook geen ventilator daar staan. Is niet te doen joh.
Is een toppertje. Echt.G3k5 zit heel regelmatig een hele knappe jonge dame, zwart lang haar, bril en draagt vrijwel altijd witte sportschoenen.
Nog niet geprobeerd, maar wel het proberen waard op korte termijn.
Ik ben het nietZe heeft groot gelijk! Er loopt nu ook steeds een dikke gozer rond die doet alsof hij de baas van de hele wereld is. Volgens mij een zoon van één van de verhuurders.
Ik ben er dus ook geweest, hele tijd terug al. Heeft meestal een brilletje op, wat haar heel geil staat, maar die zet ze dan af tijdens de seks haha. Was wel ok, vond het niet bijzonder. Wel lekkere naturel tietjes. Haar naam weet ik niet meer.Hoe heet deze topperje dan en wat voor service bied ze aan
Denk als je komt het ook een snel rondje word... Vind er weinig zitten laatste tijd...Hmmm ok ok ben al tijd niet meer op de dam geweest
2 zou ook eens leuk zijn voor de veranderingNou inderdaad, er zitten wel geregeld veel dames, maar echt lekkere, bezoekwaardig dat zijn er hooguit 3. Maar goed, je hebt er maar eentje nodig hè
Same here. Ik kan ook onmogelijk komen 'onder druk'. Moet worden opgebouwd.Vind wel dat de dames een beetje hun best mogen doen ook / zelfs al leg je het instaptarief van 50E neer. Op het moment dat ik moeilijk kom, en een dame gaat zeggen dat het bijna tijd is, dan kom ik niet meer. Zo een afknapper "do you come" of "do you come quick".
Jammer van je ervaring met Sylvia, @indomen . Sylvia draait ook weer niet zo goed qua verdiensten, dus die zou haar klanten moeten koesteren.
Eens.Mijn ervaring is vooral dat het weekend het ''vervelende volk'' laat ik het zo even noemen komt. Door de weeks zijn in mijn beleving de dames wat rustiger en gastvrijer, Maar ligt er ook aan hoe je ze benaderd/behandeld, als je met 3 of soms 6 man aan de deur gaat staan bereik je ook niks mee. Ik heb zo mijn dames op de Dam en heb daar nooit problemen mee gehad, Ja de ''diensten'' worden iets minder in de loop der avond, Meer van ''ik wil naar huis'' of ''niks verdiend laat ik maar vluggertjes doen'' of elke klant is weer geld in het laatje.
Is dat niet Roos, met het NL bordje?Afgelopen zaterdag zag ik op 19K3 een blonde milf. Beetje dik. Leek me wel wat.
Maar ik kon er niet heen omdat één of andere flapdrol daar voor haar raam tegen haar bleef lullen. Had het gevoel dat zij het ook vervelend vond.
Weet iemand wie deze dame was?