Een wat oudere dame op nr28 de laatste tijd, naast de dame uit Venezuela. Iemand hier al wat over te vertellen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZin in dikke billen?Iemand Zara 27k2 alweer gesignaleerd
Welke bedoel je dan?Wie heeft ervaring met die dame op 12k1 of 12k2?
Ah, bedankt denk dat het om maria gaat.Welke bedoel je dan?
Op 12k2 zit Raphaella, hele knappe dame, ca. 25j, mollig, zwart lang haar, momenteel in hele kleine vlechtjes.
Goede service, geen hele bijzondere extra's.
Op 12k1 is Maria, slanke dame, half lang donker haar, begin 30j.
pzc en tongzoenen biedt zij niet aan, heb ook nooit van anderen gehoord in al die jaren dat ze dat doet. Beffen en Golden shower is wel mogelijk, en verder allerlei op de mangerichte anale bezigheden, voor de mannen die daar van houden.Ah, bedankt denk dat het om maria gaat.
Heeft zij extra's zoals pzc?
Grote kans dat die nu wel aanwezig is zo op de vrijdagmiddag/avond.halo broeders weten jullie of Nicole vandaag werkt oo a23k3 en zo ja hoe laat begint ze?
Erg fijn bij haar,lekkere billen alle standjes mogelijk en een uitstekende serviceZin in dikke billen?
Nog niet gezien.. maar ze is meestal maand op en maand af, dus dan zou eerdaags wel weer moeten beginnen.. of ze blijft nu ivm zomervakantie nog wat langer thuis..
dank je broederGrote kans dat die nu wel aanwezig is zo op de vrijdagmiddag/avond.
Helemaal mee eensErg fijn bij haar,lekkere billen alle standjes mogelijk en een uitstekende service
ja, dat is die. ze rookt te veel ja. haar kamer regelmatig blauw van de rook. dat wel echt een minpunt...Is Maria de dame met hele kleine tieten (zeg maar alleen tepels). En ze staat ook vaak te roken voor het raam (of Vapen).
word gecompenseerd als ze naar huis gaatja, dat is die. ze rookt te veel ja. haar kamer regelmatig blauw van de rook. dat wel echt een minpunt...
meestal staat ze wel te werven, en niet de hele tijd maar op haar telefoon. dat wel netjes, ze zoekt contact met de buitenwereld. haar smartphone is secundair aanwezig, of de batterij is leeg, dat kan ook;-)
ja, dat is die. ze rookt te veel ja. haar kamer regelmatig blauw van de rook. dat wel echt een minpunt...
meestal staat ze wel te werven, en niet de hele tijd maar op haar telefoon. dat wel netjes, ze zoekt contact met de buitenwereld. haar smartphone is secundair aanwezig, of de batterij is leeg, dat kan ook;-)
Er zijn er toch meer ?Ik lees maar hoor ook veel over de kamerverhuurder. Is het zo'n bullebak of stellen de dames zich aan? Of speelt er meer?
Dat is jammer inderdaad, helemaal waar wat je zegt. Zeg daar eigenlijk nooit wat van, maar het kan beslist vervelend zijn. Is gewoon overdreven en onnodig. Het trekken is bij haar matig (bij veel anderen trouwens ook), pijpen is redelijk, maar met net iets te weinig druk. Neuken is prima, met een leuk uitzicht op haar smalle lichaampje tijdens doggy.Ah ok. Ben vorig jaar bij haar geweest. Aardige meid. Maar ik kon niet komen. Ze is er zo één die vanaf de eerste seconde al voor een oscar gaat. Dus overdreven hijgen en dirty talk. Ik trek dat niet. Ik heb een rustige opbouw nodig. Maar misschien moet ik haar weer een kans geven.
3 volgens mij, maar niet zoveel als ''the new office'' zoals ze het zelf noemen. ''not the office with security'' Altijd grappig om de benamingen te horenEr zijn er toch meer ?
"the new office", die lijken veel problemen te creëren, the office with the security, dat is een vaste waarde, voor de dames en voor de wandelaars. Ik was gisteren nog even in de straat, en heb mij weer prima vermaakt. The new office zag ik nergens, maar the old office, die hielden toezicht, en kun je ook altijd bij aankloppen. Ik was even bij Sarah op T7, wat weer erg prettig was. Kan haar aanbevelen.3 volgens mij, maar niet zoveel als ''the new office'' zoals ze het zelf noemen. ''not the office with security'' Altijd grappig om de benamingen te horen
De anna van nummer 17 heb ik afgelopen 2 weekenden niet gezienWeet iemand trouwens of Anna al terug op de Achterdam is?
Dat word volgend weekend dus weer een bezoekje brengen aan de dam dank voor deze infoVanavond! Heb ik begrepen de laatste keer dat ik haar sprak
Zal vandaag eens kijken of ze er daadwerkelijk is. Het zijn en blijven toch vrouwen.Dat word volgend weekend dus weer een bezoekje brengen aan de dam dank voor deze info
Zal vandaag