Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
alles wordt duurder, 30 minuten voor 50 euro krijg je bijna bij geen enkele dame. Nu had ik dat enkele dagen geleden dan toevallig wel, maar kwam om +/- 00:17hr binnen. Dat de bedtijd voorbij was, was het voor haar niet de moeite nog een nieuwe klant aan te nemen / de tijd was daar niet meer voor. Dus kon toen tot het einde blijven.

Het is normaal gesproken 15 minuten voor 50 euro, hooguit 20 minuten. Dat is wel de max. Het is geen loterij zonder nieten helaas. 3 jaar geleden zijn de prijzen in Alkmaar omhoog gegaan. Voorheen was 30 minuten voor 50 euro prima mogelijk. Het 'Alkmaarse half uurtje' voor een flap van 50 euro.

alles wordt duurder, 30 minuten voor 50 euro krijg je bijna bij geen enkele dame. Nu had ik dat enkele dagen geleden dan toevallig wel, maar kwam om +/- 00:17hr binnen. Dat de bedtijd voorbij was, was het voor haar niet de moeite nog een nieuwe klant aan te nemen / de tijd was daar niet meer voor. Dus kon toen tot het einde blijven.

Het is normaal gesproken 15 minuten voor 50 euro, hooguit 20 minuten. Dat is wel de max. Het is geen loterij zonder nieten helaas. 3 jaar geleden zijn de prijzen in Alkmaar omhoog gegaan. Voorheen was 30 minuten voor 50 euro prima mogelijk. Het 'Alkmaarse half uurtje' voor een flap van 50 euro.
Bedankt! Ik begrijp wat je bedoelt. Maar ik bedoelde of je in vergelijking met Den Haag 'iets' meer tijd voor je geld krijgt?

Als ik in Den Haag 30 min Kinky wil doen, dan moet ik direct 100 euro lappen. Ik vind dat toch wel oplopen in de kosten. Wellicht is er in Alkmaar bijvoorbeeld 30 min Kinky voor 75 euro mogelijk. In Den Haag lijkt onderhandelen namelijk bij voorbaat uitgesloten.

Onderhandelingen over meer tijd voor minder is in Alkmaar ook kansloos , meestal betaal ik het bedrag gewoon en soms krijg je later gewoon meer voor minder als ze je vertrouwen

Bedankt! Ik begrijp wat je bedoelt. Maar ik bedoelde of je in vergelijking met Den Haag 'iets' meer tijd voor je geld krijgt?

Als ik in Den Haag 30 min Kinky wil doen, dan moet ik direct 100 euro lappen. Ik vind dat toch wel oplopen in de kosten. Wellicht is er in Alkmaar bijvoorbeeld 30 min Kinky voor 75 euro mogelijk. In Den Haag lijkt onderhandelen namelijk bij voorbaat uitgesloten.
Alkmaar is qua prijs zeker niet goedkoper als Den Haag.
Prijzen komen enigzins overeen met de Geleenstraat.
Doubletstraat is nog wel de goedkoopste, maar ook hier hanteren sommige dames gewoon al de 50e als instaptarief.

Zijn er dames welke wat assertiever zijn, pijpen zonder cd, je ballen en kont pakken, vinger insteken en gewoon geil zijn ? Ben zelf wat rustiger kwa persoon maar wel een flinke lul etc.. Zoek een beetje klik en uurtje ding in het raam. Ik ga eerder voor geilheid dan voor looks gezien de meeste DVP er toch wel acceptable uitzien. Sofia Vergara is bijvoorbeeld mijn perfect fuck maar oost europees is ook wel mijn ding, tips op de Dam ? Ben nieuw daar en wel wat reviews gezocht maar niet echt kunnen vinden. Thanks !

Klopt, is op vakantie, vertelde zij mij laatst ook, dat ze een tijdje naar ROE zou gaan.

Ze werkt genoeg, dus wel verdiend:)
Haha grappig ze deed zich bij mij altijd voor als Spaanse (ze spreekt het ook goed). Jammer dat ze er niet is want is altijd wel een lekkere wip. Zlatina is ook op vakantie? Dan blijft er niet heel veel over qua leuke dames. Sylvia was altijd wel ok maar lees nu ook matige berichten.
Iemand nog tips? Hoeft geen supermodel te zijn als de inzet maar goed/beetje geil is.
Alvast bedankt!

Haha grappig ze deed zich bij mij altijd voor als Spaanse (ze spreekt het ook goed). Jammer dat ze er niet is want is altijd wel een lekkere wip. Zlatina is ook op vakantie? Dan blijft er niet heel veel over qua leuke dames. Sylvia was altijd wel ok maar lees nu ook matige berichten.
Iemand nog tips? Hoeft geen supermodel te zijn als de inzet maar goed/beetje geil is.
Alvast bedankt!
Melissa heeft in Spanje gewerkt, wat ik begreep. Het is een zeer vriendelijke, aardige dame. Denk niet dat ze voor eind Augustus terug is. Als ze weg is, dan meestal wel voor een redelijk aantal weken.

Melissa heeft in Spanje gewerkt, wat ik begreep. Het is een zeer vriendelijke, aardige dame. Denk niet dat ze voor eind Augustus terug is. Als ze weg is, dan meestal wel voor een redelijk aantal weken.
Leuke dame inderdaad :) Nou als ik het zo hoor wordt het een kort rondje vandaag met een magere bezetting. Jammer dat er (naar mijn mening) niet echt leuke toppers zoals Gia/Sasha meer zijn.

Dank @DePastoor . Dit Is niet de Sasha die we bedoelde. De Sasha die we bedoelde werkte 2/3 jaar geleden op de Dam. Zoog zonder condoom, verdienstelijk overigens.

De Sasha die jij bedoelt van 12k2, is net iets jonger dan de andere Sasha. Dank voor de update ter zake die Sasha, dan weten we dat. Is inderdaad een vriendin van Carmen.

Sasha's komen wel meer voor dus. Net als Nicole's, Andreea's, Erika's. Alina's en Elena's :) Die hebben of hadden we allemaal dubbel, of zelfs drie of vier keer.

Altijd minder als een favoriete dame gestopt is. Heb het ook vaak meegemaakt. Sommigen mis ik nog steeds...

Vernam dat Sarah (T7) ook niet al te lang meer in het vak blijft, ze werkt al niet zo vaak meer de laatste tijd.

Terug
Bovenaan Onderaan