Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij zijn ons (nog steeds) aan het oriënteren voor een geschikte avond uit as zaterdag, wij zijn ook nog niet bij Steamworks geweest, maar nu lazen we op de site dat er as zaterdag een "Triple XXX Sexy Summer Carnival Party" is, wat erg goed klinkt, maar heeft iemand ervaring met (dergelijke) party?
 
Hoi allemaal, as donderdag stellendag bij azzurra.. wij zijn een leuk stel die spanning zoeken, flirten in het bubbelbad en wat daar nog meer van komt misschien.. wie zien we nog meer? Spreek ons gerust aan of stuur een pb😃. E&m.
 
Vanavond nog eens naar Lotte VDB Gangbang in Buddhaclub Boom, vorige keer waren naast de 3 meiden nog 5 andere koppels aanwezig. Het was toen het geilste feestje dat ik ooit heb meegemaakt. Supergoede Bukkake sessie. De sfeer daar is echt top.
 
Iemand hier die in de besloten groep op Facebook GOM ( garden of mystery ) en/of happy swingles zit ? Ben er 2 jaar geleden uit gegaan en diegenen die ik ken zitten er ook niet meer in want dit dient op uitnodiging te gebeuren..
 
Iemand plannen om aanstaande dinsdag 25 juni rond 13.00 uur (Dolle dinsdag, wat dat dan ook voor extra's mag inhouden?) naar Cupido Eindhoven te gaan voor ongecompliceerde lekkere (maar niet extreme) seks?

Ik wel!

Toch vandaag maar geweest. Geen reet te doen; 5 kwartier binnen geweest, 3 personen gezien. Geen verdere aktie.

Groet Nick.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan