Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatste 3 dagen van Club Divine en Brecht.
Donderdag Naughty Couples Day, als er op 16h genoeg auto's op de parking staan ga ik dan een laatste keer binnen.
Vrijdag Krashzoneparty (bare)
en Zaterdag The final Party.
Wie gaat er nog eens 1x (of 2 of 3x) naar Divine?

deze week vrijdagavond wil ik als single man eens een andere club verkennen... niets te doen in club buddha of 2B club zie ik... zou wel eens richting balen willen gaan ofwel naar eroxx ofwel naar climax
Iemand tip welke club beste ervaring voor single man op een vrijdagavond?
Of andere suggesties? club amai?

deze week vrijdagavond wil ik als single man eens een andere club verkennen... niets te doen in club buddha of 2B club zie ik... zou wel eens richting balen willen gaan ofwel naar eroxx ofwel naar climax
Iemand tip welke club beste ervaring voor single man op een vrijdagavond?
Of andere suggesties? club amai?

Vrijdagavond : Hookergames in de Eroxx.
Moet je zeker doen.
Ik ben er ook ;-)

Xxx

Wij gaan as donderdag voor de eerste keer naar de Mega GB in de Mistique, we zijn erg benieuwd...
Misschien goed voor de club als jullie daar eens heengaan.

Ik ben er een paar keer geweest op de Mega GB. Het is best een mooie club. Het eten is er lekker, het personeel vriendelijk en de faciliteiten zijn prima.
Het begint om 14.00 uur maar eigenlijk gebeurd er voor 15.00 uur weinig.
En als er dan eindelijk een stel actief wordt komen de hordes mannen, die meestal al een uur binnen zijn en tegen vijven weer weg moeten om op tijd thuis te zijn, op gang achter dat stel aan omdat ze bang zijn dat het anders niets wordt. Er wordt dan wel wat gedrongen en bepaalde types dringen behoorlijk voor.

Ik vind de sfeer daar pas relaxter worden na vijven.
Ook zijn er wel een aantal stellen die elkaar goed kennen en veel met elkaar en bepaalde single mannen die ze al goed kennen, doen. Daardoor zijn de overige mannen toch altijd wat nerveuzer daar heb ik het idee.
Ik vind het daar ook lastiger om echt in gesprek te komen met een koppel dan in andere clubs.

Als ik Mystique was zou ik de tijd vervroegen naar 12.00 uur. Dan gaat dat nerveuze er wat meer af.

Anyway, veel plezier daar. Jullie gaan veel bekijks trekken en zeker in het begin zal het file zijn bij jullie.

Wordt weer eens tijd dan?...of beviel het niet omdat je er niet meer komt.
Ik ga voortaan alleen naar de club en vind de GB voor een vrouw alleen niet leuk meer. Mijn partner hield in de gaten wie erbij kwam en wie er niet bij mocht. Zo kon ik helemaal los gaan. Ik wil niet met iedereen sex. Ik ben niet echt kieskeurig, maar sommige komen er gewoon niet bij.
Mijn favo plekje was het ronde bed in de kamer bij het zwembad.

Misschien goed voor de club als jullie daar eens heengaan.

Ik ben er een paar keer geweest op de Mega GB. Het is best een mooie club. Het eten is er lekker, het personeel vriendelijk en de faciliteiten zijn prima.
Het begint om 14.00 uur maar eigenlijk gebeurd er voor 15.00 uur weinig.
En als er dan eindelijk een stel actief wordt komen de hordes mannen, die meestal al een uur binnen zijn en tegen vijven weer weg moeten om op tijd thuis te zijn, op gang achter dat stel aan omdat ze bang zijn dat het anders niets wordt. Er wordt dan wel wat gedrongen en bepaalde types dringen behoorlijk voor.

Ik vind de sfeer daar pas relaxter worden na vijven.
Ook zijn er wel een aantal stellen die elkaar goed kennen en veel met elkaar en bepaalde single mannen die ze al goed kennen, doen. Daardoor zijn de overige mannen toch altijd wat nerveuzer daar heb ik het idee.
Ik vind het daar ook lastiger om echt in gesprek te komen met een koppel dan in andere clubs.

Als ik Mystique was zou ik de tijd vervroegen naar 12.00 uur. Dan gaat dat nerveuze er wat meer af.

Anyway, veel plezier daar. Jullie gaan veel bekijks trekken en zeker in het begin zal het file zijn bij jullie.
Dank voor deze info, we gaan het zien, ik verwacht dat we er tegen 14.30 zijn, en zullen er zeker na 17.00 uur ook nog zijn. We zijn wel wat "gedrang" gewend daar leer je ook steeds beter mee omgaan. Voor nu kijken we erg uit naar as donderdag in ieder geval

Ik wil morgen (woensdag 5-6) gaan. Ben bi en crossdresser, doe mijn vagina-pants, breastplate, en lingerie meenemen.

Wie wil lekker door mij verwend worden? Doe wel beetje voorzichtig met me, nog géén praktijkervaring in de sissy / CD wereld …

Sta open voor gloryholes, jou lekker pijpen, neuken in m'n kunstkutje, en anaal (laatste mét condoom!)

Zie ik je morgen rond 13.00-13.30? … 😉🙏🏻

Terug
Bovenaan Onderaan